Τετάρτη, Ιουνίου 13, 2007

Βοηθεια στο σπιτι

Μετα την αναφορα στο Υπουργειο Υγειας μας εδιωξαν αρον αρον,ουτε οτι δεν περπαταγε τους ενοιαξε,ουτε για αποθεραπεια ειπαν τιποτα.Στο εξητηριο δε εγραψαν "Βελτιωση".
Περπατωντας εισηχθη παραπατωντας την πηραμε,παλι με δικο μας μεσον το ΕΚΑΒ ελεγε οτι δεν ειχε ασθενοφορο.
Α ναι μας εδωσαν και αγωγη,φαρμακευτικη φυσικα.
Το κακο αρχισε οταν την εφερα στο σπιτι,επι 2 ημερες δεν κοιμηθηκε και μιλαγε συνεχεια,επεφτε απο το κρεβατι,εκανε τα παντα επανω της,και γενικα παρουσιαζε μια εικονα ασχημη.
Τι ειχε συμβει?
Η αγωγη που μας εδωσαν περιειχε 2 ουσιες οι οποιες στις οδηγιες του καθε φαρμακου μας εδωσαν να καταλαβουμε οτι και τα 2 αυτα μαζι της προκαλουσαν συγχιση.
Κοψαμε το ενα και σιγα-σιγα επανερχετε σε μια ας πουμε κατασταση φυσιολογικη οσο μπορει να ειπωθει αυτο.
Και να εγω παλι στα τηλεφωνα,στο Υπ.Υγειας.
Συγνωμη λεω υπαρχει ενα προγραμα για βοηθεια στο σπιτι,που μπορω να απευθυνθω?
Μετα απο 10 ανευθυνους και αλλα 10 τηλεφωνηματα κατεληξα σε μια λεσχη φιλιας Κολωνου οπου μου ειπαν οτι δεν υπαρχει τετοιο προγραμα στο Δημο Αθηναιων και το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να μου δωσουν ενα τηλεφωνο καπου στην Πλ.Βαθη και να μου στειλουν απο εκει μια αλλοδαπη για μια(1)
ωρα την εβδομαδα.
Συγχαρητηρια λοιπον σ ολους που διαφημιζαν το προγραμα αυτο με μεγαλα λογια,που ελεγαν οτι τα αυτοκινητα απο τους Ολυμπιακους Αγωνες θα διατεθουν σε Δημους για το προγραμα Βοηθεια στο σπιτι.
Ενα κρατος ξεφτιλα με δημοσιους λειτουργους ανικανους και βαριεστημενους που το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να καθονται και να καπνιζουν και αν ο πολιτης ΤΟΛΜΗΣΕΙ και τους ενοχλησει τοτε αλοιμονο του.
Καθομαι λοιπον μονος μου και ψωνιζω,μαγειρευω,καθαριζω,και ολα οσα χρειαζετε ενα σπιτι.
Και θα ερθουν αυτοι ολοι σε λιγους μηνες να μου ζητησουν να τους ψηφισω,για να μου καλυτερεψουν την ζωη,που δεν την καλυτερεψαν εδω και 33 χρονια.Φτου σας ξεφτιλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: