Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007

Αδιαφορια

Πηρα τηλεφωνο χθες στο γραφειο του Υπουργου Δημ.Σχεσεων....συγνωμη Υγειας,να ενημερωθω γιατι εχει περασει ενας μηνας απο την καταγγελια μου για την αθλια νοσηλεια της μητερας μου στο Αγ.Ολγα.
Μιλησα με μια κυρια η οποια μου ειπε οτι ο υπευθυνος που εχει αναλαβει να ερευνησει τα οσα γραφω και δεν ειναι εκει,λειπει και οτι θα με παρει τηλεφωνο μολις επιστρεψει.
Ναι καλα ακομη περιμενω και αν παρει γραψτε μου κι ενα γραμμα κι εσεις.
Αδιαφορια παντου,ενα συστημα ξεχαρβαλωμενο,ερειπιο που καταρρεει και δεν το σταματαει τιποτα.
Κι εγω εδω να πλενω να μαγειρευω,να σκουπιζω να εχω τον νου μου μην και συμβει κατι και χειροτερεψει η υγεια της μητερας μου.
Α ναι εκανα εδω και 3 εβδομαδες αιτηση να περασει απο επιτροπη για να παρει μια μικρη συνταξη αναπηριας γιατι τα 260 ευρω του ΟΓΑ δεν φτανουν ουτε για μια εβδομαδα και τα 384 δικα μου απο το ταμειο ανεργιας τελειωνουν κατα τις 20 του μηνα ακομη περιμενω την επιτροπη,ισως παρει την συνταξη αυτη μετα θανατο,κουφια η ωρα.
Ειναι ισως που πρεπει να ερθουν κατ'οικον μια και δεν σηκωνετε για αυτο καθυστερουν.
Μια χωρα μπαχαλο ατελειωτο με μια Δημοσια Διοικηση χαβαλε,ερχοντε εκλογες και τρεχουν ολοι να υποσχεθουν πραγματα που δεν θα κανουν,Αλοιμονο μας

Δεν υπάρχουν σχόλια: