Δευτέρα, Αυγούστου 06, 2007

Πως εγινα ετσι?


Εχω προσεξει οτι εκει κοντα στο μεσον του σωματος μου εχω παρει καποια κιλα χμ χμ.

Και τι κανουμε τωρα?

Γυμναστηριο?Α μπα το απαγορεψε ο γιατρος λογω του τραυματισμου μου στην μεση.Ασε που ενας φιλος που πηγαινει μου ειπε,ρε Χαρη αυτο παιδι μου δεν ειναι γυμναστηριο ειναι φωληα.

Τι φωληα? Ε καλα οποιος καταλαβε,καταλαβε δεν θα το παιξω και Athens Voice.

Κολυμπι?Α ναι οκ μ' αρεσει πολυ αλλα μονο στην θαλασσα,δεν μπορω να φανταστω να πηγαινω πανω κατω σε μια ισια γραμμη,χανω το ενδιαφερον μου.

Τι αλλο μενει?

Για δωστε μου καμια ιδεα και εσεις πρεπει να χασω λιγα κιλακια,τρωω και ατασθαλα ο ατιμος και σε παραξενες ωρες λογω δουλειας.

Ε να μην καταντησω σαν τον επανω οκ?

2 σχόλια:

alienlover είπε...

umm.. perissotero nero, mikrotera kai perissotera geumata, merika frouta kai ohi polla gluka !
a! kai epimoni, sto heri tous einai na min ta haseis??? :) kalws irthe sto blogging!

ΗarryTsopanos είπε...

Ευχαρισρω για το καλωσορισμα,ΟΥΤΕ ΠΑΓΩΤΑ ΚΑΝΕΙ?και πως θα ζησω?χαλια οι διαιτες