Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2007

Ποδιαααααααααααααα μουουουου

Τις τελευταιες εβδομαδες μετα το τελος των εκπτωσεων,σιγα-σιγα αρχισαν οι συνηθεις πονοι στα ποδια μου.
Στην αρχη ηταν ηπιοι μα στην συνεχεια αρχισε ο καθημερινος και κυριως ο βραδυνος πονος που δεν με αφηνει να κοιμηθω καλα.
Πηρα για λιγες νυχτες απο ενα τεταρτο ταβορ και κοιμηθηκα,μετα απο φοβο κυριως το σταματησα,δεν θελω να μου γινει συνηθεια το ηρεμιστικο,μετα απο αυτο κοιμαμαι λιγες ωρες καθε νυχτα με διακοπες.
Αυριο εχω να κανω ενα ηλεκτρομυογραφημα που θα δειξει την κατασταση των νευρων στα ποδια μου,το τελευταιο που εκανα περισυ δεν ηταν και τοσο καλο.
Ο φοβος μου κυριως ειναι σε σχεση με την δουλεια μου,δηλαδη μην γινει κατι και δεν μπορω να εργαστω,αλλα και η καθημερινη μου ζωη που εχει αλλαξει παρα πολυ μετα το πεσιμο εκεινο πριν 4 χρονια.
Ας ελπισω να πανε ολα καλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: