Τρίτη, Σεπτεμβρίου 18, 2007

Μεθεορτια

Παει και αυτο περασε,καποιος εχασε και καποιος που εχασε νικησε.
Ας ελπισουμε ολοι μας να γινει κατι καλυτερο στην χωρα μας αλλα δεν το πιστευω και πολυ.
Για τα δικα μου δεν ειχα πολυ χρονο να κουβεντιασω τον τελευταιο καιρο,τι ειναι ο δικος μου πονος μπρος σε οσα συνεβησαν σε ολους τους συμπατριωτες μου?
Δοξα τω Θεω η δουλεια που ειναι το κυριοτερο παει καλα,εχω να ψωνισω για να τρωμε και να συντηρησω εμενα και την μητερα μου.
Οι ημερες της ανεχειας εχουν περασει και μου φαινονται μακρυνες,αυτο δεν σημαινει οτι ξεχασα τον καιρο που απο τις 20 καθε μηνος εψαχνα τα ψιλα μου για να βρω κατι να ψωνισω και να μαγειρεψω να φαμε.
Το ασχημο ομως ειναι οτι ακομη και τωρα εχω να προγραμματισω τις επομενες δικες σχετικα με την απολυση μου και οσα ευτραπελα εχουν συμβει απο τοτε.
Το νεωτερο ειναι οτι η εταιρεια που εργαζομουν μου εστειλε εξωδικο ανακοινωνοντας μου οτι μου υποβαλει μυνηση για συκοφαντια.????????????
Ναι αληθεια συκοφαντησα λεει την εταιρεια που απο την στιγμη της απολυσης μου εβαλε σαν μονο σκοπο να με καταστρεψει οικονομικα και ηθικα με ολες τις γραπτες της προτασεις προς το δικαστηριο και εξωδικαστικα με προτροπη στον πρωην εργοδοτη μου να με απολυσει οπως και πολλες αλλες μικροτητες.
Για το σωματικα δεν μιλαω,το οτι κατεληξα να παιρνω ηρεμιστικα για να μπορω να κοιμαμαι και να μην ποναω μαλλον εγω φταιω και γι αυτο.
Αυτοι λοιπον που με χιλιαδες ψεμματα και αναιρεσεις και αντικαταστασεις απο νεα ψεμματα και συκοφαντιες εχασαν την πρωτη δικη και το εφετειο τωρα παλι με κατηγορουν οτι τους συκοφαντησα.
Σε τι ασχημο κοσμο εχω ερθει για να ζησω το ξερω,ποσο χειροτερος μπορει να γινει ομως?
Υπομονη και επιμονη εχω και θα παραμεινω ετσι για ολη μου την ζωη,η αληθεια δεν μπορει να χαθει πισω απο οσες χιλιαδες ψεμματα προσπαθησουν να την κρυψουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: