Τρίτη, Σεπτεμβρίου 18, 2007

Ρεπο αυριο

Δεν δουλευω αυριο,ημερα για ψωνια στην λαικη και στον χασαπη,να μαγειρεψω κατι να τρωγετε,να καθαρισω λιγο εδω μεσα.
Εχω πεταξει πολλα φαγητα τον τελευταιο καιρο,δεν τα καταφερνω και καταληγουμε να τρωμε ψωμι με τυρι και τοματα.
Πως θα τα βγαλω περα τον χειμωνα με 2 συνταγες που ξερω?
Δεν εχω και ταλεντο στην μαγειρικη γαμοτο.
Ευτυχως εχει ηρεμησει η μητερα μου λιγο και δεν παραπονιετε συχνα,βλεπει ποσο κουρασμενος ειμαι και καταλαβαινει.
Αντε να ερθει και το επιδομα απο την προνοια να περναμε λιγο καλυτερα να παιρνω οτι θελει να μασουλαει.
Δυστυχως ο μισθος που παιρνω ειναι λιγος με τις τιμες που υπαρχουν στην αγορα σημερα,και εκεινη δεν τρωει οτι κι οτι οποτε δεν τα παιρνω αν ειναι να τα πεταξω.
Μερικες φορες απογοητευομαι τοσο που σκεπτομαι πολυ ασχημα πραγματα για το μελλον και εμενα,μετα με λιγη προσπαθεια τα ξεπερναω.
Δυσκολη η ζωη αλλα αφου εφτασα ως εδω ας υπομεινω ακομη λιγο.

3 σχόλια:

Provato είπε...

στεναχωριέμαι να σε διαβάζω να ταλαιπωρήσαι, αλλά κάνε υπομονή είμαι σίγουρος πως όλα θα πάνε καλύτερα.

και να ξέρεις πως αν μπορώ να κάνω κάτι είμαι παραπάνω από πρόθυμος. ειλικρινά στο λέω φίλε Χάρη.

μπεεεε όπως πάντα. :-)

Provato είπε...

και βγάλε τον γαμημένο μετριασμό σχολίου. ΑΣΤΑΔΓΙΑΛΑ! :-)) χεχεχε χοχοχοχο χιχιχι.

ΗarryTsopanos είπε...

Νασαι καλα μπεουλη τι να κανεις εσυ βρε,ασε θα δουμε πως θα παει.Πως βγαινει ο μετριασμος σχολιου?Θα ψαξω,παντως ευχαριστω