Τρίτη, Φεβρουαρίου 12, 2008

Τεμπελια

Απεργια και αυριο και εχω ρεπο σημερα,κανονικα ολα τα καταστηματα ειναι ανοιχτα,αλλα ενημερωθηκα οτι εμεις θα κλεισουμε οπως και στην προηγουμενη απεργια.
Κατι αρχιζει λοιπον να συμβαινει μιας και οι ιδιωτικες επιχειρησεις σπανια ακολουθουν τους ορους του δημοσιου,φυσικα θα υπηρξαν οι αναλογες πιεσεις απο τους συνδικαλιστες και ισως φοβηθηκαν και το κλεινουν.
Ετσι εχω ενα διημερο αναπαυσης και ξεκουρασης απροσμενο και πολυ πολυ καλοδεχουμενο.
Σημερα ειχα παει στον Γιατρο να δει πως παει η κοιλη μου και συμφωνησαμε να κανω την επεμβαση καποια στιγμη τον Μαιο.
Να σας πω την αληθεια την φοβαμαι λιγο γιατι στο σπιτι εγω κανω ολες τις δουλειες και τα ψωνια και αν μεινω στο κρεββατι δεν υπαρχει καποιος να με αναπληρωσει.
Και οπως και να ειναι καθε επεμβαση οσο ρουτινα και να ειναι,παντα ειναι μια επεμβαση.
Το κρυο συνεχιζεται αμειωτο και θα συνεχιστει για αρκετο καιρο ακομη,οποτε κατω απο τα σκεπασματα ειναι το καλυτερο μου.
Τωρα για να επανελθω στο θεμα της απεργιας,οκ καλα αν νομισουν οτι με απεργιες θα αντιταχθουν στην κυβερνηση της ακυβερνησιας τοτε μαλλον μεγαλο λαθος κανουν.
Αφου τους ψηφισαν καλα να παθουμε λοιπον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: