Πέμπτη, Φεβρουαρίου 21, 2008

Συμβιβασμος

Και οπως περνουν οι μηνες αρχιζει και πλησιαζει αν και μακρυα ακομη η μερα της Δικης για την αγωγη που εχω υποβαλλει στην "Εταιρεια"που τοσο αδικα με απελυσε,συκοφαντησε και αδιαφορησε για τον τραυματισμο μου πριν 3 χρονια.
Και για οσους δεν εχουν διαβασει το ιστολογιο μου απο την αρχη,εχω ηδη κερδισει την πρωτη δικη και το εφετειο και τωρα εχω υποβαλλει δευτερη αγωγη και μυνηση στην πολυ γνωστη αυτη εταιρεια που μετα τον τραυματισμο μου στην μεση μετα απο πτωση το μονο που ενδιαφερθηκε να κανει ηταν να με απολυσει.
Και εφοσον η αποφαση του δικαστηριου ηταν οτι η απολυση ειναι παρανομη,και εχοντας κρατησει απο την χρηματικη ποινη που της επεβαλε το δικαστηριο το ποσον της αποζημιωσης μου,η"εταιρεια"αρνειται να με επαναπροσλαβει,δηλαδη κανει οτι θελει παρανομοντας και αδιαφορει για τους νομους σαν να ειναι κρατος εν κρατει.
Λοιπον μιλησα σημερα με τον δικηγορο μου και τα νεωτερα ειναι οτι θελουν λεει να κανουν συμβιβασμο τωρα οι ψευτες και αλαζονες και μαλλον αυτο προσπαθουν.
Δηλαδη να μου δωσουν ενα μικρο ποσο για να συμβιβαστω και να υπογραψω οτι δεχομαι την απολυση μου σαν νομιμη.
Μαλλον κρινουν το ηθος καποιου απο το ηθος το δικο τους και ετσι νομιζουν και πρατουν.
Λαθος αγορια της "εταιρειας"δεν λαδωνωμε με ψιχουλα και η αξιοπρεπεια μου δεν εχει τιμη,τουλαχιστον την τιμη που της δινετε εσεις.
Κοντος ψαλμος αλληλουια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: