Παρασκευή, Μαΐου 09, 2008

ΣαββατοΚυριακο

Αυτη την εβδομαδα μετα απο πολυ καιρο εχω ρεπο αυριο και ετσι εχω 2 ημερες ξεκουρασης και τεμπελιας.
Ετσι εκανα γεμιστα απο σημερα μολις γυρισα απο την δουλεια ωστε αυριο να μην εχω μαγειρεμα τουλαχιστον.
Και ενω αποκαλυπτονται το ενα διατροφικο σκανδαλο μετα το αλλο,και ενω οι τηλεπικοινωνιες πωλουνται συντομως,δεν ξερω αν αυτο καλυτερεψει την απολυτη απραγια του οτε και την απουσια του απο την ανταγωνιστικη πολιτικη των υπολοιπων εταιρειων τηλεπικοινωνιας,και ενω στο σουπερ μαρκετ καθε φορα τα προιοντα εχουν και διαφορετικη τιμη,εμεις σε πεισμα των ανικανων πολιτικων μας θα προσπαθουμε να περναμε παρεουλα με τους φιλους μας ομορφα τις μερες που δεν δουλευουμε απο το πρωι εως το βραδυ.
Στην χωρα που οι μισθοι ειναι οι κατωτεροι σε ολον τον πολιτισμενο κοσμο,δεν μιλαω για τις χωρες του ανατολικου μπλοκ,και οι τιμες απο τις πιο ακριβες σε ολη την Ευρωπη,εμεις σε πεισμα αυτων που μας θελουν μιζερους και κακομοιρηδες θα διασκεδαζουμε με απλα και αγαπημενα πραγματα και θα αντιστεκομαστε.
Καλοκαιρακι ερχεται συντομα,τα μαγιω σας και να ειστε ετοιμοι.



1 σχόλιο:

mahler76 είπε...

Εγώ που έχω συνδυάσει καλοκαίρι και μπάνια στη θάλασσα μιας και τα έκανα τα μπάνια μου θεωρώ πως το καλοκαίρι είναι ήδη εδώ.