Πέμπτη, Μαΐου 22, 2008

Μολις Γυρισα

Μετα απο τρεις ημερες σχεδον ειμαι παλι σπιτι.
Κινουμαι λιγο δυσκολοτερα λογω της επεμβασης και ποναω μερικες φορες πιο εντονα,βλεπετε αυτου του ειδους τις επεμβασεις τις συνοδευει και η σχετικη δυσφορια.
Χθες το πρωι μπηκα στο χειρουργειο και δεν μ επιανε η ναρκωση βρε γαμοτο αντε κι αλλη δοση να ερθω να αναισθητοποιηθω,τελικα τελειωσε και αυτο.
Το μωρουλι μου καθησε ολη μερα κοντα μου ασχετα οτι εγω επρεπε τελικα να το προσεχω γιατι κοιμοταν ορθιο οπου εβρισκε μερος.
Εχει αυτη την αδυναμια στον υπνο το μικρο μου κατι σαν πολυετη ερωτα να πουμε.
Σημερα λοιπον με ενημερωσαν οτι βγαινω και με ενα ταξι γυρισα σπιτι να βρω την μητερα μου οπως παντα στον κοσμο της να μου λεει οτι κοντευε να πεσει απο την σκαλα που εχουμε για να βαφω το ταβανι η να ανεβαινω στο παταρι.
Και ο λογος που ανεβαινει στην σκαλα ειναι οτι ψαχνει διαφορα ταγιερ στην πανω ντουλαπα,λες γαμοτο και προκειται να τα φορεσει,κι ολο βρισκω ταγιερ και διαφορα ρουχα απο εδω και απο εκει.
Θα τα δωσω καπου μου λεει αλλα αυτο το λεει χρονια τωρα αλλα ποτε δεν τα δινει πουθενα.
Λεω να ξαναγυρισω στο νοσοκομειο και να μεινω εκει γαμοτο.
Καλως σας βρηκα παλι να σας ζαλιζω οσους και οσες με διαβαζετε με τα δικα μου.
Αναρωτικη εως 5 Ιουνιου,θα βαρεθω να καθομαι.

2 σχόλια:

sikia είπε...

Περαστικούλια και σιδερένιος!!!

ΗarryTsopanos είπε...

Σ'ευχαριστω πολυ Συκια μου.