Τετάρτη, Ιουλίου 30, 2008

Ενα δωρο

Οι ημερες περνουν κουραστικα και χωρις ενδιαφερον,η ιστορια με την μητερα μου δεν παει καλα και δεν ξερω που θα καταληξει ολο αυτο το προβλημα.
Την Δευτερα το βραδυ βγηκα για φαγητο με φιλους απο την δουλεια και περασαμε ομορφα,αλλα η διαθεση μου χαλαει καθε φορα που στο σπιτι δημιουργουνται φασαριες χωρις λογο και συμβαινει πολυ συχνα τελευταια αυτο.
Η καταθεση στον ανακριτη πηγε οπως περιμενα και τωρα απομενει η επομενη δικαστικη διαμαχη με την εταιρεια στο τελος Σεπτεμβριου.
Μεσα σε ολα αυτα και με τα γενεθλια μου να ερχονται ολο και πιο κοντα εκανα μισο δωρο στον εαυτο μου,και λεω μισο γιατι το αλλο μισο το εκανε το μωρουλι μου.
Ενα ρολοι που μου αρεσε καιρο τωρα και λογω της τιμης του το σκεφτομουν τελικα το αγορασα,γενικα εχω μια μανια με τα ρολογια και οταν ζουσα στο Συδνευ αγοραζα πολλα αλλα με αλλα χρηματα αμοιβομουν εκει και αλλα παιρνω εδω.
Οποτε δεν ειναι ευκολο να αγορασει καποιος με μισθους πεινας κατι αξιολογο εκτος αν το πληρωσει σε 123 χιλιαδες ατοκες δοσεις.
Γενικα τελευταια βλεπω τις αναρτησεις μου και νοιωθω οτι τους λειπει πολυ η συνοχη ισως φταιει που ειμαι κουρασμενος απο την δουλεια η ισως που πολλα πραγματα που θελω να πω δεν γινεται να τα πω απο εδω και με κουραζει αυτο.
Γενικα και εγω οπως ολοι μας εχω αφησει τα πολλα προβληματα που βλεπω να υπαρχουν γυρω μου να τα αντιμετωπισω μετα το καλοκαιρι και να δω την εποχη αυτη πιο ηρεμα.
Απο το φθινοπωρο θα εχουν να γινουν πολλα στην ζωη μας απο οτι διαφαινεται και θα εχουμε καιρο να τα πουμε.
Για αλλο αρχισα σε αλλο κατεληξα τελως παντων οκ.

3 σχόλια:

mahler76 είπε...

Μακάρι να πάνε όλα καλά με την μανούλα σου και φυσικά και όλα τα υπόλοιπα, για να περάσεις τα πιο σούπερ γενέθλια. Όσο για τις αναρτήσεις σου, μια χαρά είναι.
Καλημέρα.

Provato είπε...

με γεια το ρολόϊ χαρούλη. να μετρά μόνο όμορφες και χαρούμενες στιγμές!


πολλά φιλιά :-)

ΗarryTsopanos είπε...

Μπεουλη χιλια ευχαριστω για τις ευχες,Mahler να'σαι παντα καλα.