Πέμπτη, Ιουλίου 31, 2008

Σαρρανταποδαρουσες

Λοιπον θα το πω και ας με πειτε κακο,αυτη η λυσσα η κακια με τα παπουτσια που εχουν οι γυναικες και οχι μονο ειναι αφανταστα κουραστικη.
Τρεις εβδομαδες τωρα εκπτωσεις και καθε ημερα το ιδιο γινεται.
Της Π---------ας δηλαδη απο την αρχη της βαρδιας εως το τελος ενα περα-δωθε και ενα μπες βγες....μην παει ο νους σας στο πονηρο οκ?
Και το μεγαλυτερο θεμα ειναι οτι οι γυναικες φανταζονται τα παπουτσια τους πριν τα αγορασουν γιαυτο και λενε α!!! δεν ειναι οπως τα φανταζομουν.
Τωρα πως το φανταζοταν δεν μας λεει,μαλλον σαν κατι μακρουλο που θα την παρασυρει οπως ελεγε και η Παναγιωτοπουλου σε μια επιθεωρηση της Ελευθυρης Σκηνης.
Εγω γενικα ατομο που ποτε ρουχα η παπουτσια δεν μου προκαλεσαν καμμια φαντασιωση προσπαθω να καταλαβω τι πινουν και μετα πεφτουν σε φαντασιωσεις.
Και δωστου να αναποδογυριζουν οτι βρουν μπροστα τους και να κανουν ολο τον χωρο ενα μαυρο χαλι.
Πεντε λεπτα να λειψω γυρναω και δεν ξερω που ειναι το τμημα μου νομιζω οτι μπηκα σε τσαντιρι και τρελλαινομαι.'
Α ολα κι ολα ουτε δυο λεπτα δεν θα τις αφηνα μονες τους στο σπιτι μου αυτες θα μου το κατεδαφιζαν.
Και με αυτο τον ρυθμο συνεχιζονται οι εκπτωσεις και ετσι θα παει το πραγμα οπως φαινεται εως οτου ερθει το Φθινοπωρο και αρχισουν να φανταζονται τις μποτες που θα φορεσουν.
Εδω η επιστημη εχει σηκωσει και τα ποδια ψηλα και υπεριπταται στο κενο.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

χαχαχαχα τι κακός που είσαι. Ευτυχώς δεν συνοδεύω ποτέ κόσμο ούτε άντρες ούτε γυναίκες σε ψώνια οπότε δεν τα ζώ αυτά..

ΗarryTsopanos είπε...

Εγω τα ζω καθε μερα.