Δευτέρα, Φεβρουαρίου 02, 2009

Παλι

Απο τον Οκτωβρη και μετα σιγα-σιγα εχει αρχισει να με ενοχλει πολυ η μεση μου και παλι.
Πιο αθορυβα και υπουλα οι ενοχλησεις αρχισαν να με κανουν να χανω την διαθεση μου,το κεφι μου,αρχισα να εχω νευρα γιατι προσπαθω να μην κανω πραγματα που επιδεινωνουν την κατασταση αυτη αλλα τιποτα.
Ετσι μεσα σε ολα τα αλλα να κι αυτο.
Πηγα σε γιατρους που ξερω αλλα τα ιδια μου ειπαν,εβαλα εμπλαστρα να απορροφησουν λιγο τον πονο τιποτα προς το παρον.
Ειναι η ορθοστασια και το οτι σκυβω συχνα λογω της δουλειας μου,δυστυχως δεν μπορω να τα αποφυγω,ετσι πολλες φορες νοιωθω σαν νεκρος απο την μεση και κατω.
Και σε ποιον να τα πω γαμοτο,τι να κανω,να τα αποτελεσματα της τοτε πτωσης μου που καταληγει,και ειχαν και το θρασσος οι 2 κυριες να μου παραγγειλουν οτι ζητουν συγνωμμη για να αποσυρω την μυνηση μου για οσα εκαναν.
Συγνωμμη για την βλαβη ποτε θα ζητησουν σκεπτομαι.
Και ενω μενει μονο ενας μηνας για τις διακοπες μου η διαθεση μου για αυτες εχει μειωθει στο ελαχιστο,ας ελπισω οτι εως τοτε θα ειμαι καλυτερα.

1 σχόλιο:

mahler76 είπε...

ελπίζω σύντομα να είσαι καλύτερα με την μέση και να πάς με σούπερ διάθεση στο ταξίδι.