Παρασκευή, Φεβρουαρίου 06, 2009

Δεν εχω θεμα

Ειναι καποιες ημερες που θελω να πω κατι αλλα ουτε ιδεα δεν εχω πως να το πω η να το γραψω εδω.
Ειναι καποιες ημερες που περνανε χωρις σημασια,χωρις να συμβει εστω και το ελαχιστο,και τι να σου μεινει απο αυτες?
Αντε να γραψω παλι για τα προβληματα με την δικαστικη διαμαχη μου με την γνωστη εταιρεια και τις 2 κυριες.
Αντε να γραψω για το τι γινεται στο σπιτι με την μητερα μου,και αντε να πω και δυο πραγματα για την δουλεια μου και τους φοβους μου οτι απο τον Οκτωβρη και μετα δεν θα την εχω.
Και αυτην την ρουτινα της καθημερινης μου ζωης την επαναλαμβανω και εδω χωρις σταματημο και πολλοι ισως κουραζονται να διαβαζουν τα ιδια-και τα ιδια.
Το γεγονος ειναι οτι συμβαινουν τοσα πραγματα γυρω μας και πολυ πιο σημαντικα απο την δικη μου ζωη και εγω "χτενιζομαι",οκ οκ και τι μπορει να κανω εγω εκτος απο το να τα παρακολουθω?
Σκεπτομαι τελικα πως απλα παρακολουθω απο μακρυα την ζωη μου καθως και τις ζωες των αλλων και απλα ευχομαι να ηταν αλλοιως ολα οσα ζω.
Καταλαβαινω οτι τελευταια εχω αλλαξει πολυ,νευριαζω ευκολοτερα,θυμωνω πιο πολυ,συγχωρω πολυ πιο δυσκολα και γενικα βλεπω οτι μερικες φορες δεν με αναγνωριζω.
Να μου πεις οσα εχουν συμβει εχουν αφησει τα αχναρια τους στην συμπεριφορα μου και να σκεφτεις οτι οταν γυρισα απο το Συδνευ ημουν τοσο μαλακοπιτουρας και ευκολοπιστος που με εκανες οτι ηθελες.
Και μικροτερος θυμαμαι που πιστευα οτι ο ερωτας(σεξ) ειναι κατι ιδανικο και το ζεις μονογαμικα και μαλιστα οταν γνωρισεις ερωτικο συντροφο κανεις ερωτα και μαλιστα κοιμασαι και το βραδυ μαζι.
Ποσο αλλαζει η ζωη τα πιστευω μας,μετα απο τις πρωτες εμπειριες μου ειδα οτι αυτο δεν υσχυει καθολου τοσο χαζο ημουν.
Λοιπον το παραδεχομαι δεν εχω θεμα και απλα μπηκα να γραψω κατι και κατι διαφορετικο μου βγηκε.
Οπως η ζωη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: