Τρίτη, Φεβρουαρίου 24, 2009

Η Μυρωδια σου

Μπορει τον τελευταιο καιρο να εχουν μαζευτει πολλα,ξερω οτι τα προβληματα αυτα με κανουν οξυθυμο και νευρικο,ξερω οτι ξαφνικα ολα μαζι φανηκαν να με ριχνουν κατω και να χανομαι.
Μπορει να ποναω στις βολτες μας και να ταλαιπωρουμαι απο την κουραση λογω της ορθοστασιας στην δουλεια.
Μπορει η διαθεση μου να εχει χαλασει,μου συμβαινει αυτο οταν πολλα μαζεμενα προβληματα πεφτουν επανω μου και δεν μπορω να τα σηκωσω,και ομως παρ'ολα αυτα.....
Ολα θα τα ξεπερασω σιγα-σιγα πιστευω μονο ενα θα με εκανε να χασω την γη κατω απο τα ποδια μου,και αυτο θα ηταν να μην σε εχω κοντα μου να χαζευω τα ματια σου και να ηρεμω με το χαμογελο σου.
Καταλαβαινω οτι και εσυ νοιωθεις οτι καποιες ωρες για μενα ειναι δυσκολες αλλα θελω να εισαι κοντα μου οσο μπορεις και να μυριζω την μυρωδια του κορμιου σου οταν ειμαι διπλα σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: