Σάββατο, Φεβρουαρίου 28, 2009

Δυσκολος τυπος

Δεν ειμαι ευκολος χαρακτηρας ουτε ευκολος στο να κανω καινουργιες γνωριμιες και ποσο περισσοτερο φιλιες.
Δεν θεωρω οτι με το να γνωριζω καποιον μπορω να τον θεωρω η να με θεωρει αυτοματα φιλο του,και δυστυχως τα τελευταια χρονια εχω απομακρυνει πολλους που ενω ειχα εκτιμησει αργοτερα αποδειχθηκε ποσο λαθος ειχα κανει και αναγκαστηκα να τους απομακρυνω απο κοντα μου.
Αυτο δεν σημαινει οτι ειμαι μοναχικος χαρακτηρας ουτε οτι απαιτω πολλα απο τους αλλους,απλα πολλες φορες οταν δινω πολλα περιμενω ελαχιστα και οταν δεν τα βρισκω τοτε δεν υπαρχει αληθεια λογος να συνεχισω μια γνωριμια αδιαφορη και κατα βαθος περιτη.
Ετσι και με το διαδυκτιο παραμενω ο ιδιος χαρακτηρας,δεν μπορω στα αληθεια εστω και για δημοσιοσχετιστικους λογους να αποκαλω τους παντες που μιλω(γραφω)φιλους η αγαπημενους η διαφορες αλλες ηλιθιοτητες που διαβαζω αλλους να αποκαλουν ατομα που ουτε καν γνωριζουν και δεν εχουν και καμμια διαθεση να γνωρισουν.
Ειναι πολυ δυσκολες λεξεις η αγαπη και η φιλια και οπως πολλα που την εποχη μας εχουν χασει το πραγματικο τους νοημα ετσι και αυτες εχουν καταληξει να ειναι επιθετα ευκολα και προς βρωση του καθενος.
Αλοιμονο δεν αγαπας οποιον βρεθει μπροστα σου χωρις να ξερεις και να εχει περασει και αρκετος χρονος να δεις τι εχει αυτο το ατομο που σε κανει να νοιωθεις ετσι,ωραια ειναι η καυλα αλλα δεν ειναι αγαπη,ουτε η καψουρα ουτε η αφορητη ζηλεια δεν ειναι αγαπη.
Η φιλια ειναι ακομη δυσκολοτερη να την εχεις και κυριως οταν εχεις κουραστει να κανεις παρεα με ατομα που σε θελουν οσο σε χρειαζονται και δεν εχουν να μοιραστουν τιποτα εκτος της κακομοιριας τους,οποτε λεω καλυτερα μονος παρα με μετριοτητες,και δεν εννοω μετριοτητα καποιον λογω της δουλειας η της οικονομικης του καταστασης.
Εδω δεν ειμαι για να γνωρισω ατομα για πλακα,διαβαζω πολλα ιστολογια χωρις να τα εχω γραμμενα στο δικο μου εκτος του Μπεουλη που σε πολυ δυσκολες στιγμες τον ειχα για παρεα να τον διαβαζω και να ξεχνιεμε,οποτε δεν περιμενω τιποτα ουτε αναγνωριση ουτε να διαφημησω τιποτα απλα να λεω σαν να τα λεω στον εαυτο μου οσα με απασχολουν.
Δυσκολος τυπος ναι οχι ομως ψευτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: