Τετάρτη, Απριλίου 08, 2009

Ρεπο και αυτο........

Εχω ρεπο σημερα και ομως ξυπνησα αρκετα νωρις για να τελειωσω γρηγορα τις δουλειες του σπιτιου και να ξεκουραστω επειτα.
Η ημερα αρχισε με τον καθαρισμο του μπανιου με χλωρινη και αυτο γιατι απαγορευεται να καθαριζω το μπανιο μετα το μεσημερι και ετσι καταπιαστηκα με αυτο νωρις το πρωι.
Αφου εγινε το μπανιο λευκο και παλι απο μαυρο που ηταν,ξεκινησα για την λαικη αγορα που γινετε καθε τεταρτη στην γειτονια μου,η λαικη ειναι μια εργασια που δεν μ'αρεσει καθολου γιατι πρεπει να υπομενω την αργοπορια της καθε νοικοκυρας που με αδειο συνηθως καλαθι κανει βολτες περα-δωθε για να ανακαλυψει τα φθηνοτερα προιοντα.
Επειτα αρχισε η τακτοποιηση των προιοντων στην θεση τους,και η ετοιμασια για το μαγειρεμα,και ευτυχως εχει περισεψει απο χθες φαγητο και ετσι εβαλα να βρασει ενα κουνουπιδι.
Αντε μετα να κατσω να ξαποστασω λιγο,να εχω το πιτσι-πιτσι της μητερας μου που προσπαθει να κατατροπωσει τους κλεφτες καθε βραδυ,ωχ ενα ταξιδι θα με εφτιαχνε τωρα.
Οπως λεει και το γνωστο αλλα αρχαιο ασμα λοιπον.....Ειμαι η μαιρη Παναγιωταρα,μια εργαζομενη μητερα μια καλη νοικοκυρα,μητερα δεν ειμαι φυσικα αλλα με ενα μωρο συμβιωνω σιγουρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: