Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009

Καιγομαι,καιγομαι (Οχι η ατακα απο το Safe sex)

Τωρα με τις ζεστες εχουμε ολοι λαλησει και λιγο η και πολυ,ψαχνουμε τροπους να δροσιστουμε και καλα ειναι αυτοι που εχουν παει διακοπες εγω θα περασω ολο τον Αυγουστο στην Αθηνα εκτος ενος διημερου που θα παμε στο Λουτρακι.
Τι να κανω λοιπον μετα την δουλεια ανοιγω το κλιματιστικο και καθομαι στον υπολογιστη κανοντας οσο το δυνατον λιγοτερες κινησεις.
Κατι σαν ιπποποταμος στην μαυρη ζεστη της σαχαρας αισθανομαι.
Και λοιπον ειδα το ματς χθες αν και δεν ειμαι Παναθηναικος και περασε λιγο η ωρα,τι να δω μετα?
Τιποτα,βαζω και εγω μουσικη στο πι-σι και σιγοτραγουδαω και περναει η ωρα ομορφα.
Και να μου πειτε μαυρη ζεστη τι τραγουδια ακους?Ευθυμα,με φοντο τα καλοκαιρια,δροσερα,ολο χυμους και σκια κατω απο τους φοινικες?
Οοοοοοχι δεν ακουω αυτα,καλως η κακως.
Ακουω κατι σαν αυτο που εχω βαλει διπλα,μαυρη μαυριλα πλακωσε μαυρη σαν καλιακουδα.'
Ε οκ αυτα μ'αρεσουν αυτα ακουω τι να ακουσω το Τα κοριτσια ξενυχτανε της γνωστης αλλα πλεον ξεχασμενης Αλεξιας?
Αληθεια που βρισκεται αυτο το ταλεντο?
Και ετσι θα περασει και αυτο το καλοκαιρι με μουσικη και ρυθμο.
Αντε γιατι απο τον Σεπτεμβριο ερχονται τα δυσκολα βλεπετε η κυβερνηση το'χει βαλει σκοπο να λυσει ολα τα καθημερινα μας προβληματα οποτε αλοιμονο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: