Τετάρτη, Αυγούστου 12, 2009

Εν τουτω ΙΚΑ

Επρεπε να κανω μια εξεταση για το στομαχι μου μετα την θεραπεια για το ελικοβακτηριδιο του Πυλωρου,ο γιατρος στο Ικα την ζητησε σαν επειγουσα,με εστειλε στον 3ο οροφο οπου μου εδωσαν μια λιστα να διαλεξω που να κλεισω ραντεβου να την κανω.
Αυτα πριν 2 εβδομαδες,πηρα λοιπον τηλεφωνο κι'εγω στο πρωτο ιατρειο,ααααα δεν μπορω αυτον τον μηνα εχω κλεισει λεει ο γιατρουδακος.
Καλα λεω παμε στο επομενο...κλινικη ιδιωτικη απο αυτες συνηθως που πολλοι κανουν εξετασεις αχρειαστες και πληρωνει σαν μαλακας το ικα.
Αααα εχουμε γεμισει για τον Αυγουστο,αυτο το ειπαν την 1η Αυγουστου,οκ κλειστε μου για Σεπτεμβριο,,,,,αααα θα πρεπει να παρετε την πρωτη Σεπτεμβριου και τοτε μονο κλεινουμε ραντεβου για τον Σεπτεμβριο.
Αρχισα να τα παιρνω αναποδα.
Καλααααα!!!
Παμε στο επομενο.
Αλλη κλινικη ιδιωτικη και αυτη αααα ναι οκ να ερθετε αλλα αν ο γιατρος δεν σας εχει γραψει την ορολογια της εξετασης οπως την θελουμε εμεις τοτε θα πληρωσετε 20 ευρω,και αν θελετε και βιοψια τοτε η θα πληρωσετε αλλα 60 ευρω η θα παρετε την βιοψια να την πατε στα κεντρικα του ικα να σας την κανει εκεινο!!!!
Τα πηρα!!!!!

Παιρνω τηλεφωνο την διοικηση του κολοταμειου που την πληρωνουμε ολοι για να μας ανταποδιδει το τιποτα.
Τι θα γινει με αυτη την κατασταση?
Δικαιολογιες ακρη δεν εβρισκα με τους τεμπεληδες που πληρωνουμε για να τα ξυνουν,αλλο τηλεφωνο τιποτα.
Ντυθηκα και ξεκινησα ευτυχως τα γραφεια ειναι κοντα και ετσι το αποφασισα,θα πηγαινα εκει.

Ανεβηκα στον οροφο του γραφειου του Διοικητη του Ικα,θελω να τον δω ειπα.
Απο εξω τρεις σεκιουριταδες να φυλανε τους κυριους με τους μισθους τους τεραστιους και την αποτελεσματικοτητα του μηδεν,κοιταγοντουσαν σαν χαζοι.
Φυσικα και δεν ηταν εκει,σιγα μην ηταν,αυτοι καθονται σπιτι τους και τα ξυνουν οχι στο γραφειο εκει πανε αν τους παρει καμμια συνεντευξη η τηλεοραση.
Με στειλανε σε ενα ραμολι αντε παλι σκεφτηκα αυτη η χωρα γι'αυτο δεν παει πουθενα γιατι διοικειται απο υπεργηρους με πολυ γερασμενα μυαλα.
Τελικα με εστειλε σε μια υπαλληλο να μου κλεισει ραντεβου για την εξεταση μου και εκεινη υποσχεθηκε να με ειδοποιησει αυριο για την ημερα και την ωρα της εξετασης.
Ειμαι σιγουρος οτι θα το κανει,εχω κανει και αλλη φορα το ιδιο σκηνικο,τι αποδυκνειει ομως αυτο?

Οτι εχουμε μια διοικηση σε πολλους τομεις αν οχι σε ολους που δεν γνωριζει η αν γνωριζει αδιαφορει για τα προβληματα που υπαρχουν και μας ταλαιπωρουν,μονο στις τηλεορασεις βγαινουν και ανακοινωνουν μετρα που δεν γινονται ποτε πραξη,ειδικα στο ικα το χαλι εχει φτασει στο απροχωρητο και το βλεπει κανεις μονο οταν παει σε εξωτερικα ιατρεια και ειδικα στην Πλατεια Θεατρου.

Το συμπερασμα ειναι πλεον οτι ο πολιτης βρισκει....αν βρει λυση στο προβλημα του
μονο οταν αποτανθει σε ανωτερα στελεχη υπουργειων υπηρεσιων κλπ,οι κατωτεροι που οι περισσοτεροι εχουν προσληφθει ως συνηθως με μεσον ειναι ανικανοι,βαριεστημενοι,και απογοητευμενοι γιατι ολοι θελουν να γινουν διοικητες.

Σειληνοι του κρατους,που ξερναει και νατους Τσιφτετελληνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: