Σάββατο, Οκτωβρίου 31, 2009

Υποσχεσεις βρουβες

Ολη μερα χθες περιμενα ενα τηλεφωνημα,οχι απο συγγενη,οχι απο φιλο,ουτε για δουλεια αν και θα το ευχομουν.
Περιμενα ενα τηλεφωνο απο την διοικηση του νοσοκομειου,αυτου που η καλη κυρια απο το υπουργειο υγειας προσπαθησε να με φερει σε επαφη.
Αυτου που πηρα δυο φορες τηλεφωνο γιατι φοβηθηκα οτι δεν τους ειχα δωσει σωστα το τηλεφωνο μου.
Αυτου που τουλαχιστον μου ειχε υποσχεθει οτι θα με παρει 1 τηλεφωνο.
Θα πει καποιος τωρα...εφοσον σου υποσχεθηκαν θα πρεπει να σε πηραν ενα τηλεφωνο.
ΟΧΙ
Δεν με πηραν λοιπον.
Και γιατι να παρουν?Το δικο τους σπιτι εχει προβλημα?
Εφοσον δεν εχει το δικο τους ας πανε να πνιγουν ολοι οι υπολοιποι.
Και ας εξηγησα τι συμβαινει και ποσο εχει χειροτερεψει τους τελευταιους μηνες,και ας ειναι η εντολη του εισαγγελεα να μην αφηνουν μια ασθενη να φευγει αν με τις πραξεις της φερνει την ζωη της σε κινδυνο,και ας μπορουν να βοηθησουν και εμενα με αυτο που συζητησαμε,γιατι να ενδιαφερθουν?
Και ομως υπαρχουν ασθενεις που εχουν αυτη την δυνατοτητα,δεν ξερω πως αλλα εχουν,και οι υπολοιποι?
Απλα δεν μας νοιαζει,το καταλαβαινουμε το προβλημα αλλα δεν μας νοιαζει.
Και πως υποσχεται καποιος κατι τοσο απλο οσο ενα τηλεφωνημα και ουτε αυτο μπορει να κανει?
Ενω εγω εχω φτασει στα ορια μου,και παρακαλαω για πραγματα που θα ηταν αυτονοητα να γινουν,και διαπιστωνω για ακομη μια φορα οτι αυτο που λεγεται συστημα υγειας υπαρχει μονο στα λογια και στις πραξεις ολα ειναι διαλυμενα,και ενω δεν ξερω εγω τι θα κανω.

Παρακαλω αν καποιος απο εσας τους λιγους που διαβαζεται αυτο το ιστολογιο εχετε γνωση για καποιο φορεα που μπορει να βοηθησει αν και δεν το πιστευω γιατι και το υπουργειο εχει σηκωσει και τα ποδια του ψηλα,εγω ακομη ρωταω.
Κανεις δεν εχει χασει κατι ρωτωντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: