Κυριακή, Οκτωβρίου 04, 2009

Eπιλογη

Παντα μας ελεγαν οτι η ψηφος ειναι υποχρεωτικη,οτι ειναι μερος στην λειτουργια της Δημοκρατιας μας,οτι ειναι ενα δικαιωμα που αποκτησαμε μετα απο πολλους αγωνες και μεγαλη ταλαιπωρια.
Το ιδιο δικαιωμα εχουμε ομως και στην εργασια,στην δωρεαν υγεια,στην δωρεαν παιδεια,στην κοινωνικη προνοια.
Κανενα απο αυτα τα δικαιωματα δεν τα εχουμε,εχω ζησει εδω και χρονια στον εργασιακο τομεα την αυταρχικοτητα των εργοδοτων,την φοροκλοπη και εισφοροκλοπη τους,την προσληψη μου για μια συγκεκριμενη εργασια και την επιφορτηση μου με αλλες δεκα.Τις παρανομες και καταχρηστικες απολυσεις,την κακη οργανωση της επιθεωρησης εργασιας,την ελλειψη συμπαραστασης ,την υπαρξη του οαεδ απλα για ενα πενιχρο επιδομα ανεργιας.
Στον τομεα της υγειας εχω ζησει την εγκαταληψη των ασθενων.την αδιαφορια,την ελλειψη νοσηλευτικου προσωπικου,και απο κοντινους μου την πανακριβη πληρωμη για μια επεμβαση(μαυρα χρηματα)γιατι αλλοιως παει ο ανθρωπος σου τον εχασες.
Για την παιδεια,εχω δει το μαυρο χαλι,παιδια με προσοντα να μενουν ανεργα η να δουλευουν ταξι η σερβιτοροι,ενω αλλα επειδη εχουν μπαρμπα στην Κορωνη να βρισκονται σε θεσεις που ουτε θελουν ουτε μπορουν να αποδωσουν τιποτα.
Τι σημασια εχει τι εχει μαθει στο σχολειο ο καθενας οταν μονο οσοι γλυφουν εχουν μελλον και μαλιστα ξεκουραστο,ασε που τα φροντηστηρια κοστιζουν οσο και μια ιδιωτικη εκπαιδευση.

Ειναι λοιπον υποχρεωση η ψηφος?
Για μενα ειναι επιλογη,παντα αφηνα την πρωτη τετραετια μιας κυβερνησης να περασει και υποσχομουν στον εαυτο μου οτι αν παει καλα θα την ψηφισω την επομενη.

Καμμια λοιπον απο οσες κυβερνησεις περασαν δεν καταφεραν να κανουν πραξη ουτε το ενα τριτο απο τις υποσχεσειςη την φιλοσοφια τους,ολοι βολεψαν τους δικους τους,ολοι αδιαφορησαν για τον κοσμο,ολοι εδειξαν αλλαζονεια,αδιαφορια,και εγωπαθεια.

Επιλογη μου ειναι λοιπον να μην ψηφιζω καποιον που μου λεει ψεμματα,οπως καποιος δεν θα ανοιγε την πορτα του σπιτιου του σε εναν κλεφτη γνωριζοντας οτι θα τον κλεψει.
Οσες υποσχεσεις και να μου δωσουν πλεον δεν ειναι δυνατον να πιστεψω τιποτα,περιμενοντας λοιπον τις επομενες εκλογες θα δω τι απο ολα που υποσχεθηκε το Πασοκ θα πραγματοποιησει,και τοτε ισως για πρωτη φορα παω και εγω να αφησω την ψηφο μου σε καποιους που θα εχουν αποδειξει οτι εκαναν εστω και τα μισα απο οσα ειπαν,εως τοτε η επιλογη μου ειναι...αποχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: