Τετάρτη, Νοεμβρίου 18, 2009

Η Αστυνομια

Και ενω το μαυρο χαλι συνεχιζεται,σημερα ειχαμε και χειροτερα,απο το πρωι γκρινια,το βιβλιαριο χαμενο,τα φαρμακα δεν τα παιρνει.
Παρακαλια εγω,να σηκωνει την παντοφλα να με κτυπησει,να βριζει,να κατηγορει.
Καποια στιγμη την ακουσα να μιλαει στο τηλεφωνο,ελατε να με βοηθησετε ελεγε,με κτυπαει.!!!!
Ειχε παρει την αμεση δραση,την αφησα να πει οτι ηθελε να πει,καλυτερα να ερθουν να δουν τι συμβαινει,,ας ερθουν.
Το νοσοκομειο σημερα σε απεργια,δεν μπορουμε να παμε παρ'ολο που ο γιατρος ειπε οτι πρεπει να μπει ξανα,ο αδερφος μου αφαντος δεν μπορει να ασχοληθει απο την δουλεια του,απλα κουβεντες λεει.
Της εχει κολλησει η ιδεα οτι δεν την θελω στο σπιτι,δεν τα βγαζω περα οτι και να πω.
Κατεβηκαν δυο γειτονισες,της μιλησαν.ανενδοτη,εγω φταιω για ολα,μα αφου σε πλενει σε καθαριζει σε φροντιζει,σου μαγειρευει,τι αλλο θες?
Δεν υπαρχει συννενοηση με τιποτα,κολλημενη σε οσα λεει.
Ηρθαν οι αστυνομικοι,τους εξηγησα,καποιος απο αυτους ηξερε,μας ειχε παει μια φορα στο νοσοκομειο παλαιοτερα,υπομονη ειπαν,τι να απαντησω?
Εχω ξεμεινει απο λογια,δεν εχω διαθεση για τιποτα,θα ηθελα να μην βρισκομαι εδω,τι να κανω δεν ξερω.
Παραπονιεται για ολα,στην λογικη δεν απανταει,που να βρω ακρη?
Αυριο εχω να παω να δωσω τα χαρτια για την προσληψη,κουραγιο δεν εχω καθολου.
Ποιος το περιμενε οτι θα εφτανε η ζωη μου εδω που εχει φτασει?

Δεν υπάρχουν σχόλια: