Κυριακή, Νοεμβρίου 15, 2009

Δεν παμε καθολου καλα

Ξυπνησα και παλι που να μην ξυπναγα και αρχισε μολις βγηκα απο το δωματιο μου την γκρινια,την κοιταξα,ολη νυχτα εριχνες το φαρμακο μου ειπε,να φυγεις απο δω,να φυγεις.
Το κατω χειλος της ηταν πρισμενο,που το επαθες αυτο?την ρωτησα.
Ειναι απο το δηλητηριο που μου ριχνεις,θα παρω την αστυνομια απαντησε.
Σηκω να παμε να το δει ο γιατρος της ειπα,η απαντηση ηταν ηδη γνωστη,οχι.
Φωναξα την γειτονισα,τα ειχε χαμενα κι'εκεινη,κατι επιασε και το μολυνε μου ειπε,να την πας στον γιατρο.....
Να πας στον διαολο της απαντησε,θα πω στον αντρα σου οτι εχεις γκομενο τον γιο μου!!!!
Μιλησαμε για λιγο,αλλοπροσαλες κουβεντες....της ριχνω κατσαριδοκτονο να την πεθανω,το ειχε κρυψει σε μια σακουλα σουπερ μαρκετ...ελα να στο δειξω της ειπε της γειτονισας,πηγε στο αλλο δωματιο και αρχισε να ανοιγει την σακουλα.
Εβγαλε απο μεσα ενα μπουκαλι με υγρο για την αποφραξη των σωληνων του μπανιου,δεν ειναι τιποτα αυτο της ειπε η γειτονισα το εχω και εγω σπιτι,αντε γ.....
απαντησε η μανα μου,τα εχεις κανονισει εσυ μαζι του.
Δεν υπηρχε λογος να συνεχισουμε την κουβεντα,
Απο εκεινη την ωρα βρισκεται σε ενα παραλληρημα,λεει,λεει,λεει δεν σταματαει με τιποτα εγω απλα δεν απαντω,τι να απαντησω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: