Πέμπτη, Ιουνίου 24, 2010

Opengov.gr πειτε κι εσεις την γνωμη σας


Η Γνωμη μου και ας με πειτε οτι θελετε ειναι ...
Να καταργησετε την Βουλη.
Διοτι.
Αχρηστη ειναι ολα τα περνατε οπως θελετε,με κομματικη πειθαρχια και εκφοβισμο.
Ειναι το αντρο της κλοπης της απατης,των ασυλιων,των 5 πορισματων κατα εξεταστικη επιτροπη.
Γεματη απο υπαλληλους συγγενεις,συζυγους,φιλους και κολλητους σας.
Εξαπατα και παρανομει με αντιθετα προς το συνταγμα νομοσχεδια,ολα εναντιον των εργαζομενων και υπερ των ισχυρων.

Τελευταιο και σημαντικοτερο.

Μετα την παραδοση μας στο ΔΝΤ δεν υπαρχει κανενας λογος να πληρωνουμε κανεναν απο εσας διοτι αλλοι αποφασιζουν,κλητηρες δεν χρειαζομαστε,αρκετους εχουμε.

Δεν θεωρειτε τις προτασεις μου λογικες?

Ουτε και εγω θεωρω λογικες τις αποφασεις που εχετε παρει απο την ημερα που
με ψευτικες υποσχεσεις καταλαβατε την εξουσια,πατσι ειμαστε.
Το θεμα ειναι οτι εγω δεν ειμαι μονος,χιλιαδες θεωρουν το ιδιο,εσεις μπορειτε να τρεχετε στο εξωτερικο να λετε παραμυθια οτι ο λαος σας στηριζει αλλα ολοι ξερουμε τι θα συμβει οταν τολμησει ενας απο εσας να εμφανιστει σε μια λαικη αγορα οπως κανετε προ των εκλογων.

Ιδιαιτερα εσας δεν ξερω για ποιο λογο σας πληρωνουμε Κυριε Παγκαλε,εχετε καποια χρησιμοτητα στην θεση που εισαστε?.

Τους την ειπα την γνωμη μου.

Εσεις?

Στο www.opengov.gr


Υ.Γ. Φυσικα δεν το αφησαν δημοσιευμενο,το απεσυραν,λογικο ειναι,στην δημοκρατια τους δεν ανεχονται την γνωμη των πολιτων,θελουν ρουφιανους να τους υποδεικνυουν ποιες υπηρεσιες να κλεισουν,ποσους να απολυσουν κλπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: