Δευτέρα, Οκτωβρίου 25, 2010

Ο Εκβιασμος και ο φοβος

Ολα κι΄ολα,και πολυ θαρρος σας εδωσα,τολματε και αμφισβητειτε την προοδο της χωρας,τολματε και αμφισβητειτε οτι εχω κανει τοσα ταξιδια σε ολον τον κοσμο με μονο σκοπο να σας σωσω,
Δεν πιστευεται ουτε λεξη απο οσα λεω και αυτο ειναι απαραδεκτο για μενα,πειτε μου ποτε ειπα κατι το οποιο δεν τηρησα?

Σας ειπα"Λεφτα υπαρχουν"ψεμματα ηταν?
Και φυσικα υπαρχουν,διοτι δεν σας ειπα οτι στο μονο μερος που υπηρχαν λεφτα ηταν στις τσεπες σας,αυτο ενοουσα.
Εσεις αν εχετε μειωμενη αντιληψη εγω τι φταιω?

Σας μιλησα για αυξησεις,δεν εκανα αυξησεις?

Εμεινε τιποτα το οποιο δεν αυξηθηκε?Ολα ανεβηκαν λοιπον αν εσεις οταν ακουτε αυξησεις σκεφτεστε μονο τον μισθο σας...παλι εγω φταιω?

Σας ειπα"Πρωτα ο Πολιτης"για εξηγηστε μου εσεις τι καταλαβατε?

Εγω εννοουσα πρωτα ο πολιτης στις περικοπες,στις αυξησεις οριων ηλικιας,στην καταργηση εργασιακων δικαιωματων,τωρα δηλαδη βγαινω απο τα πανακριβα ρουχα μου,παλι εγω φταιω?

Και ενω προσπαθω να σας σωσω εσεις θελετε να μην ψηφισετε κανεναν απο τους καρεκλοκενταυρους τους οποιους επελεξα να σας διοικουν,τωρα....ειναι σωστα πραγματα αυτα?

Το συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι απλα δεν θελετε να σωθειτε,αλλα εγω εχω σχεδια,και πριν τις εκλογες σχεδια ειχα,εσεις δεν το καταλαβατε,εγω θελω να γινω παγκοσμιος κυβερνητης,εσεις ειστε πολυ μικροι για να με εμποδισετε.

Γιαυτο αποφασισα να δωσω μια συνεντευξη,μην περιμενετε να πω εκει οτι ειστε ολοι διεφθαρμενοι,το ξερουν σε ολη την Ευρωπη δεν χρειαζετε να το λεμε συνεχεια,ουτε να σας πω οτι ειπε το χοντρο χαζο αγορι ο αντιπροεδρος οτι μαζι τα φαγαμε,αυτο ειναι αστειο...μονοι σας τα φαγατε αλλα δεν σας το λεμε.

Θα μιλησω για το μελλον,για το παρελθον μεχρι το 2007 γιατι πριν απο αυτο δεν συνεβη τιποτα,θα τα ριξω ολα στον χοντρο γιατι δεν τον χωνευω,μην με ρωτησετε εγω που ημουν τοσα χρονια,εδω ημουν αλλα ξερετε ποσο μου πηρε να κανω αυτα τα σχεδια οραμα και μετα πραξη?

Θα αφησω προς τιμην σας να με ρωτησουν δημοσιογραφοι κυρους,και οχι πολλα-πολλα,δυο ερωτησεις ο καθενας,ξερω θα πειτε με τα ρεταλια της τηλεορασης θα μας πεισεις οτι οσα εκανες ειναι σωστα?

Ε...τι να κανω αυτους εχουμε στην μισθοδοσια αυτους διαλεξαμε,αν ειχαμε κι'αλλους θα διαλεγαμε περισσοτερους.

Λοιπον...οπως ειπα και στην αρχη,τα ψωμια σας ειναι λιγα,η ψηφιζετε αυτους που θελω εγω η παω σε εκλογες,ασχετα αν πριν λιγο καιρο ελεγα οτι οι εκλογες ειναι απλα δημοτικες,τωρα ειναι ψηφος εμπιστοσυνης,αν δεν με θελετε που ειναι σιγουρο πλεον... τοτε κακο του κεφαλιου σας.

Και επειδη εχω να μελετησω και τις ερωτησεις,και αυτο μου περνει χρονο,το ειπα και δεν θα το ξαναπω.

Αν θελετε να σας σωσω,οπως σας σωζω εδω και ενα χρονο ψηφιστε πασοκ,δημοκρατια εχουμε ο λαος αποφασιζει,μεχρι την ληξη της ψηφοφοριας.

Μετα αποφασιζω εγω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: