Σάββατο, Σεπτεμβρίου 11, 2021

ΔΕΘ 2021

 


Κουλης : Η χωρα αλλαζει



Λαος:Για ποια χωρα μιλαει το ζαβό?


Ειδατε μερικοι οπως κι εγω την ομιλια,η τουλαχιστον μερος της και σκασατε στα γελια,εδωσε παλι τσολιαδακια και καθρεφτακια στους ιθαγενεις ο Κουλης.

Οχι οτι πιστευαμε οτι θα ακουσουμε κατι σοβαρο,να,επαμε να δουμε κατι να γελασουμε.

Ειπε ποσο πολυ θελει να ειμαστε ενωμενοι αυτος που χωρισε και διαιρεσε τον λαο οσο κανενας αλλος,μοιρασε υποσχεσεις για εργα που θα αρχισουν του χρονου και δεν θα τα δουμε γιατι δεν θα ζουμε,εδωσε μεγκαμπαιτ στα ανηλικα για να εμβολιαστουν ο εγκληματιας,κατι πενταροδεκαρες και ψίχουλα σε ολους τους υπολοιπους,ειπε οτι αυξηθηκε το εισοδημα των εργαζομενων μεσα στην πανδημια,,,,,με τα 543 ευρω θα εννοουσε και γενικα αποδειξε οτι ζει αλλου αλλα προσπαθει να κυβερνησει εδω.

Εδωσε στους εως 29 ετων,αλλος διαχωρισμος εδω μειωμενα τελη για τα παγια που πληρωνουν στην τηλεφωνια,δεν ειπε ομως οτι εχουμε την ακριβοτερη κινητη τηλεφωνια και ιντερνετ στην Ευρωπη.

 

Α ναι,εδωσε και ενα μηνιαιο επιδομα επιπλεον σε οσους παιρνουν το Ελαχιστο εγγυημενο εισοδημα,αυτοι ζουν,,,,,ο λογος το λεει ....με 2400+ ευρω τον χρονο,οσα χαλαει ο Κουλης για ενα κουστουμι δηλαδη,τι ειρωνεια,οσο για τους μακροχρονια ανεργους που παιρνουν τα ιδια εδωσε δυο αρχιδια,για τους ανεργους που δεν παιρνουν τιποτα εδωσε και τα τρια του.

 

Απο κατω τον χειροκροτουσαν αυτοι που ταιζει,που ακομα κι αν ελεγε οτι θα μας σκοτωσει με τα εμβολια παλι θα τον χειροκροτουσαν,ουγκανα ανεγκεφαλα που πληρωνονται σαν τα καναλια και τις εφημεριδες για να μας λενε ποσο καλος ειναι ο Κουλης σε αυτο που κανει.


Στο τιποτα δηλαδη,κι εγω αν τους ταιζα οπως αυτος θα με αποθεωναν κι ας ειμαι ενα αχρηστο βλημα.


Αυτο το ζαβο νομιζει οτι ειναι πρωθυπουργος?


Αυτο το ποιημα μου ηρθε στον νου μετα το τελος της κωμωδιας Δεθ 2021.



Τίποτε δεν απόμεινε στον κόσμο πια για μένα,
όλα βρωμούν τριγύρω μου και φαίνονται χεσμένα.
Όλα σκατά γενήκανε και ο δικός μου κώλος
σκατά εγίνηκε κι αυτός, σκατά ο κόσμος όλος.

Μόνο σκατά φυτρώνουνε στον τόπο αυτό τον άγονο
κι όλοι χεσμένοι είμαστε, σκατάδες στο τετράγωνο.
Μας έρχεται κάθε σκατάς, θαρρούμε πως σωθήκαμε,
μα μόλις φύγει βλέπομε πως αποσκατωθήκαμε.

Σκατά βρωμάει τούτος δω, σκατά βρωμά κι εκείνος,
σκατά βρωμάει το σκατό, σκατά βρωμά κι ο κρίνος.
Σκατά κι εγώ, μες στα σκατά, και με χαρτί χεσμένο
ό,τι κι αν γράψω σαν σκατό προβάλλει σκατωμένο.

Σκατά τα πάντα θεωρώ και χωρίς πια να απορώ,
σκατά μασώ, σκατά ρουφώ, σκατά πάω να χέσω,
απ’ τα σκατά θα σηκωθώ και στα σκατά θα πέσω.

Όταν πεθάνω χέστε με, τα κόλλυβά μου φάτε
Και πάλι ξαναχέστε με και πάλι ξαναφάτε,
μα απ’ τα γέλια τα πολλά κοντεύω ν’ αρρωστήσω
και δεν μπορώ να κρατηθώ, μου φεύγουν από πίσω.

Σκατά ο μεν, σκατά ο δε, σκατά ο κόσμος όλος
κι απ’ το πολύ το χέσιμο μου πόνεσε ο κώλος!

 

Σουρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: