Κυριακή, Σεπτεμβρίου 19, 2021

ΔΕΘα με πιστεψει κανεις


 Απο ιδεες ημουνα παντα πολυ γεματος

 και ειχα το θα και θα και θα πολυ ευκολο παντα

 αλλα στην πραξη ημουνα ενας χεσμενος πατος

 κριμα που ειμαι πιο κενος κι ακομα στα σαρραντα

 

Μπορω να γραψω ομορφα 42 τομους

και οι υποσχεσεις μου κρατουν οσο μια ανασα

καποτε ομως φοβομουνα να βγω μονος στους δρομους

κι οτι κι αν λεω καταντησε μια στημενη φαρσα


Και τι δεν υποσχεθηκα παλι εχθες το βραδυ

η γλωσσα μου μαγκωθηκε απο το πολυ το ψεμα

τι το ηθελα και το ανοιγα και παλι το ρημαδι

αφου απο το πολυ το θα εβγαλε σαπιο αιμα


Ξερω δεν με πιστεψατε,τι αλλο μπορω να κανω

την εξουσια θελω εγω,οτι αλλο δεν με νοιαζει

να ειμαι επανω σ ενα γιωτ,να τρωω και να κλανω

και εσας ολους τους φτωχουληδες εγω να κανω χαζι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: