Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 24, 2007

Προσπαθειες

Ενω προσπαθω να φτιαξω μια κοτοσουπα να φαμε,και συγχρονως προσπαθω να κανω οτι δεν ακουω τα οσα λεει η μητερα μου μια και αν τα ακουσω μαλλον με σπασμενα νευρα θα καταληξω,ανοιξα και τον υπολογιστη.
Πρωτα πρωτα κοιταω τα μυνηματα μου και επειτα βουρ στα ιστολογια που αγαπω.
Αρχιζω με τον προβατο που μ' αρεσει πολυ και εχει και φαση με οσα λεει,και συνεχιζω με την πρωην σχεση του που μ εχει εδω και μερες συνεπαρει με τις ερωτικες του ατυχιες αλλα κακα τα ψεμματα κυριως με τον τροπο που τις γραφει.
Κοιταω μετα το δικο μου ιστολογιο και το βρισκω βαρυ και ασηκωτο γαμοτο,αληθεια ρε παιδια δεν ημουν ετσι απο παληα.
Λετε να μεγαλωνω και γκρινιαζω?Μπα μου τυχανε πολλα αναποδα απλα και δεν τα καταφερνω με τον χειρισμο τους.
Το μωρουλι μου ως συνηθως το βλεπω μονο σαββατοκυριακα οποτε την περναω μονος μεσα στην εβδομαδα.
Αντε και ηρθε ο καιρος για το ταξιδακι το τριημερο στην Πραγα,εκει να δειτε γουτσου γουτσου και αγκαλιες.
Δεν τις προλαβαινω ολες τις αγκαλιες μεσα σε μια ημερα και τις δινω ολες μαζι σε τριημερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: