Παρασκευή, Φεβρουαρίου 07, 2014

Ενας Δημιος...... Δημος

Ειμαι,,,,ημουν μακροχρονια ανεργος απο το 2009,φιλοξενουμαι λογω οικονομικης αδυναμιας σε γνωστους μου στο....... και χωρις αλλη ελπιδα εκανα αιτηση για εργασια στο προγραμμα κοινωφελους απασχολησης του ΟΑΕΔ.
Την 31η Δεκεμβριου υπεγραψα την προσληψη μου στο δημαρχειο ......... με μονη παρακληση να μην τοποθετηθω σε χωρο που απαιτει να σηκωνω βαρη διοτι εχω 3 σπασμενους δισκους στην μεση μου καθως και εγχειρηση κοιλης.
Την παρακληση αυτη την απευθυνα στην  υπαλληλο του γραφειου προσωπικου του Δημου καθως και στην συναντηση μου με τον Δημαρχο την ημερα της τοποθετησης μου.
Αρχικα τοποθετηθηκα στο αμαξοστασιο του δημου και απο εκει στις αποθηκες της Υδρευσης με την υποσχεση να με τοποθετησει στην βιβλιοθηκη ακριβως λογω της φυσης του προβληματος με την υγεια μου.

Την 21η  Ιανουαριου ωρα 12,30μμ με καλεσε στο τηλεφωνο ο υπευθυνος του αμαξοστασιου και μου ανακοινωσε οτι ο δημαρχος του ζητησε να μεταφερει  εργαζομενους με συμβαση 5μηνου στο αρχειο του δημου,και βρεθηκα εκει μιση ωρα αργοτερα με εντολη να κουβαλησουμε απο την βεραντα του σπιτιου καποιους τονους αρχεια,αλλα αρτια και αλλα μισοκατεστραμμενα που ηταν σε κουτες και μεγαλες βιομηχανικες σακκουλες σκουπιδιων μεσα στο οικημα το οποιο μετασκευαζοταν με ντεξιον για να γινει αρχειο.
Ειμαστε μονο δυο εργαζομενοι με την προθεση να γινουμε 3 και να μεταφερουμε αυτον τον τεραστιο ογκο σε μεγεθος και βαρος μεσα στο οικημα,απορρησα μιας και ειχα ανεφερει οτι εγω δεν μπορω να κανω κατι τετοιο αλλα μιλωντας με τον αλλο εργαζομενο που μου ανεφερε οτι ειχε μετατοπιση σπονδυλου προσπαθησα να βοηθησω διοτι ηταν αδυνατον να μεταφερει οτιδηποτε μονος του χωρις να τραυματιστει,δυστυχως εδω ηταν και το λαθος μου.
Οταν αρχισαν οι πονοι,αρχικα στην μεση εφυγα προς το γραφειο του Δημαρχου με σκοπο να διαμαρτυρηθω και ο επι τοπου επιβλεπων ....Κυριος(Νικος ) με πηγε στο γραφειο του αντιδημαρχου  οπου ανεφερα το γεγονος.
Εκεινος μου ειπε να επιστρεψω και να συνεχισω να κουβαλαω οσο μπορω και μη εχοντας αλλη εναλλακτικη το επραξα,εν τω μεταξυ ειχε ερθει και τριτο  ατομο για βοηθεια.
Μια ωρα αργοτερα εφυγα αναγκαστικα διοτι οι πονοι ειχαν χειροτερεψει,την επομενη ημερα επισκεφθηκα το κεντρο υγειας ....... με εκτακτο ραντεβου μεσω της κοινωνικης λειτουργου του κοινωνικου φαρμακειου του δημου που με προμηθευει με τα φαρμακα μου μιας και ειμαι τελειως ανασφαλιστος.
Διαπιστωθηκε προβλημα με την μεση μου και μου δοθηκε 10ημερη αδεια που δεν την δεχθηκα πιστευοντας οτι με λιγοτερες ημερες θα μπορουσα να επιστρεψω στην εργασια μου αλλα δεν ειχα ακομα ιδεα για το χειροτερο.
Κατα την διαρκεια της αδειας που ειχα για να ξεκουρασω την μεση μου αρχισαν οι ενοχλησεις στην περιοχη της βουβωνοκοιλης μου,τρομαξα,δεν ηθελα ουτε εγω να το πιστεψω και για δυο τρεις μερες παρακολουθησα την εξελιξη των ενοχλησεων,οταν οι ενοχλησεις εγιναν πονος συνεχης και εντονοτερος παλι με την βοηθεια της κοινωνικης λειτουργου με ειδε η Ιατρος του κοινωνικου Ιατρειου του δημου  ,εκεινη μετα απο εξεταση αν και Παθολογος μου ανεφερε οτι δυστυχως η κοιλη ειχε ξαναεμφανιστει και θα επρεπε να δω χειρουργο.

Εδω  το δραμα γινεται τραγωδια και κωμωδια συγχρονως.
Ενημερωμενος ηδη ο δημος,ο αντιδημαρχος ,το γραφειο προσωπικου,και δεκαδες αλλοι παρατρεχαμενοι με εστελναν απο τον εναν στον αλλον μη αναλαμβανοντας καμια ευθυνη,ολοι με εστελναν στον δημαρχο αλλα οταν εφτανα στο γραφειο του δεν μου επετρεπε η γραμματεια του να τον συναντησω,ουτε καν ραντεβου,ολο απασχολημενος και ολο εκτος γραφειου,εγω γυρνουσα να ρωτησω τι πρεπει να κανω μιας και ανασφαλιστος  κι ολοι με εστελναν παλι απο τον εναν στον αλλον και μετα στο γραφειο του δημαρχου για να εχω την ιδια απαντηση»δεν ειναι εδω»η «ειναι απασχολημενος».     
Επισκεφθηκα το Νοσοκομειο  και ειδα στα επειγοντα χειρουργο ο οποιος επιβεβαιωσε την πρωτη γνωματευση οτι η κοιλη ειχε εμφανιστει και παλι,μου εξηγησε τους κινδυνους και μου συστησε εγχειριση.
Επεστρεψα στο δημαρχειο οπου και ανεφερα το συμβαν ρωτωντας πως θα κανω εγχειρηση μιας και ειμαι ανασφαλιστος και μου απαντησαν οτι πρεπει να παω στον ΟΑΕΔ  μιας και συμφωνα με το προγραμμα αυτος ηταν ο εργοδοτης μου και οχι ο δημος.
Καταπονημενος επεστρεψα στο σπιτι που με φιλοξενουν και πηρα τηλεφωνο στον ΟΑΕΔ ρωτωντας ποτε μπορω να παω,ο Κυριος με τον οποιον μιλησα με ρωτησε ποιο ειναι το θεμα και του ανεφερα το συμβαν του τραυματισμου μου εν ωρα εργασιας.
Η απαντηση του ηταν οτι ο Δημος λεει ανοησιες και οτι δεν ειναι ο ΟΑΕΔ εργοδοτης μου αλλα ο Δημος ,τον παρακαλεσα να το ξαναπει μηπως και εχω ακουσει λαθος και το επανελαβε δυο φορες και μου συστησε να επισκεφτω την επιθεωρηση εργασιας αν ο δημος εξακολουθει να αρνειται τις ευθυνες του.

Καλεσα το γραφειο προσωπικου του Δημου και τους ανεφερα οσα μου ειχε πει ο υπευθυνος στον ΟΑΕΔ.
Και απο την επομενη ημερα 31η Ιανουαριου:
Ο Δημος   που με συμβουλευε να αποτανθω στον ΟΑΕΔ για να με ασφαλισει για το ατυχημα μου.....και γνωριζε που και πως συνεβη το ατυχημα......

Δεν δεχοταν οτι ειχε συμβει κανενα ατυχημα,πολυ δε περισσοτερο οτι ειχε συμβει εν ωρα εργασιας μετα απο εντολη του και οχι απο δικη μου πρωτοβουλια,μου προτεινε μονο να παω να καθομαι στις αποθηκες της υδρευσης και να μην σηκωνω βαρη και οταν εγω απαντησα ρωτωντας τι θα συμβει  αν πεταχτει η κοιλη μου με συνεπεια να κινδυνευσει ακομα και η ζωη μου δεν πηρα καμια απαντηση,κανενας δεν επαιρνε την ευθυνη να μου απαντησει.
Η διευθυντρια του δημου  μου μιλησε τοσο ασχημα στο τηλεφωνο παρ΄οτι  οπως ελεγε δεν γνωριζε το προβλημα,ουτε γνωριζε να εχει συμβει κανενα ατυχημα ουτε εργατικο και ουρλιαζοντας μου ειπε»Να πας στον δημαρχο»και μου το εκλεισε καταμουτρα.Σημειωνω οτι δεν την εχω δει ποτε,δεν με ξερει,δεν μου εχει απευθυνει τον λογο ποτέ,συμπεριφορα υπαλληλου προς υπαλληλο 5μηνου,τριτοκοσμικες καταστασεις.

Εν τω μεταξυ  ο Δημαρχος αφαντος και ενω ολοι μου ελεγαν να παω σε αυτον εκεινος δεν βρισκοταν πουθενα.Με επαιρναν τηλεφωνα ατομα του δημου να παω πισω στις αποθηκες της υδρευσης να καθομαι και να μην κανω τιποτα,απορρουσα που με επαιρναν υπαλληλοι αλλα κανενας απο τους υπευθυνους..... ιδιως καθε φορα που τηλεφωνουσα στο  γραφειο του δημαρχου και καμμια αλλη στιγμη.’Αλλος αντιδημαρχος μου προτεινε να συλλεγω κλαρια,φυλλα και χαρτια απο τους δρομους,ολοι με εναν «καλο» λογο.
Μου μετεδωσαν (τα ατομα)μια πληροφορια μεσω ενος εκ των αντιδημαρχων  οτι μπορω να αποτανθω στο ΙΚΑ να δω αν μπορω να κανω την εγχειρηση εκει αν και ανασφαλιστος, πηρα οπως μου ειπαν στα τοπικα γραφεια του ΙΚΑ και μιλησα με την .........,με ενημερωσε οτι αυτο μπορει να συμβει μονο αν ο δημος αποδεχθει οτι συνεβη εργατικο ατυχημα,αλλοιως θα πρεπει να περιμενω εως τον Ιουνιο να συμπληρωσω τα αναγκαια ενσημα για να ασφαλιστω.
Επισκεφθηκα παλι το δημαρχειο (ημουν σε αδεια ολες αυτες τις ημερες εκτος 2 ημερων που ξαναεργαστηκα αλλα ποναγα) και ζητησα απο τον  αντιδημαρχο να δηλωσει ο δημος το ατυχημα στο Ικα σαν εργατικο μιας και συνεβη στην διαρκεια της εργασιας μου.
Η μια προσβολη πανω στην αλλη,απαντηση:
Δεν υπαρχει κανενα εργατικο ατυχημα.
Μπορει να επαθες οτι επαθες εκτος εργασιας.

Ακουσα και πολλα αλλα τα οποια δεν θελω να αναφερω αυτη την στιγμη.
Εγω με μονο ενδιαφερον την υγεια μου προτεινα στον αντιδημαρχο να δεχθει ο δημος το ατυχημα σαν εργατικο ωστε να ασφαλιστω αμεσα και να εχω την προσβαση σε γιατρο ωστε να προγραμματιστει η εγχειρηση και να μην ρισκαρω αναμονη 6 μηνων με κινδυνο να υποτροπιασει η κοιλη με χειροτερα αποτελεσματα για την υγεια μου και εγω θα υπογραψω οποιο χαρτι χρειαζεται ωστε να μην εχει αλλες επιπτωσεις ο Δημος   με την αποδοχη του ατυχηματος ως εργατικου.

Δηλαδη τους ζητω να με βοηθησουν να μην παθω τιποτα χειροτερο και εγω δεν εχω καμια αλλη απαιτηση παρα την ασφαλιση μου ωστε να εχω προσβαση σε ιατρο και βοηθεια στο προβλημα υγειας που επανεμφανισθηκε μετα την εντολη τους να κανω κατι που δεν επρεπε να εχω κανει.
Απαντηση δεν πηρα ακομη.
  
Η Ευθυνοφοβια, το πηγαινε εδω και μετα εκει,το φταιει αυτος και οχι εγω το φανταζομουν οτι θα υπαρχει στο δημοσιο οπως υπαρχει και στον ιδιωτικο τομεα,αυτο που δεν φανταζομουν ειναι οτι στον δημο μονο αυτα υπαρχουν και τιποτα αλλο.

Μια ζωη ενος ανθρωπου σε κινδυνο και αυτοι   υπερασπιζουν την ανευθυνοτητα τους με πεισμα ακομα και αν αυτος ο ανθρωπος καταληξει σακατης,αρκει αυτοι να εχουν την θεσουλα και τον μισθουλακο τους εναντι των 490 ευρω τον μηνα του 5μηνου ηλιθιου.

Ζήτω η αναπτυξη, η απογειωση και το πλεονασμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: