Κυριακή, Ιουλίου 31, 2016

Ποιημα στο Αλεξη

Ο μπαμπας του Παππα γνωστου και ως Γκαιμπελς του Συριζα εγραψε ενα ποιημα με την ευκαιρια των γενεθλιων του Αλεξη,θα μου πειτε....αυτα γινονται στην Βορεια Κορεα.
Απαντω:
Και ποιος σας ειπε οτι δεν ειμαστε?
Με την ευκαιρια αυτη λοιπον και επειδη εχω εμφυτο ταλεντο στην ποιηση ειπα να γραψω και εγω ενα ποιημα στο υποταγμενο ταχα αριστερο δεκανικι των δανειστων.

Αλεξη μου μας εκανες
κατι...απο το τιποτα
αυτο οπου και να το πω
ειναι απο τα ανειπωτα

Στους Καρανικα και Σχινα
εδωσες μεροκαματο
βοθρους θα καθαριζανε
μες την κουραδα και σκατο

Και η Σβιγγου η κουκλιτσα μας
εκανε το δικο της
και αμεσα διορισε
και αυτη τον γκομενο της

Χωρις εσενα Αλεξη μου
που εισαι καταληψιας
ολοι εμεις θα παιρναμε '
επιδομα ανεργιας.

Τωρα με τα χιλιαρικα
να τρεχουν απ τις τσεπες
τρωμε φιλε μινιον παντου
ταραζουμε τις κρεπες

Ωδη και μπραβο αρχηγε
μαλακα υποταγμενε
ξεπουλησες την χωρα σου
γελοιε πουλημενε.



Δρακογενιας βλαστοι ....ονομαζει τον Αλεξη ο πατερας του Παππα,ξερετε του καθοδηγητη και αυτου που αποφασιζει ποσα καναλια θα εχουμε
Δρακογενια ο Αλεξης και ο Παππας.
Που στα 4 μετα απο 17 ωρες παρεδωσαν την χωρα στους Γερμανους.
Οτι σε ταιζει το υμνεις,ποσο θα τρωτε ακομα γελοιε μπαμπα του Παππα?

ΛΥΚΟΦΩΛΙΑ εισαστε,
Πεινασμενη

Δεν υπάρχουν σχόλια: