Τρίτη, Ιανουαρίου 11, 2022

Χαρατσι


 Εmail μου που εστειλα στο γραφειο του Πρωθυπουργου,του υπουργου και αν,υπουργου Υγειας και διαφορων ενημερωτικων σαιτ ρωτωντας τα αυτονοητα.

Ειμαι 62 ετων,ανεργος,ζω μεχρι τωρα με το επιδομα μακροχρονια ανεργου 200 ευρω τον μηνα  ,τελειωνει τελος Ιανουαριου,μετα πρεπει να περιμενω 6 μηνες χωρις καθολου εισοδημα προκειμενου να μπορω να κανω αιτηση για το Ελαχιστο εγγυμενο εισοδημα που ειναι παλι 200 ευρω μηναια.
Εως τοτε,τελος Ιουλιου δηλαδη θα ζω με οικονομιες που εκανα τοσο καιρο και βοηθεια φιλων για την ΔΕΗ την οποια δεν μπορω ετσι και αλλοιως να πληρωνω ακομα κι αν επαιρνα τα 200 ευρω.
Αυτο που γινεται και οτι επακολουθησει το εχω διαβασει χρονια πριν,απλα δεν πιστευα οτι υπαρχουν τετοιοι δολοφονοι που θα κανουν τα εγκληματα που περιγραφονταν τοτε σαν θεωριες συνομωσιας και δεν τα πιστευα,συμβαινουν ομως ολα τωρα στην πραγματικοτητα.
Το εμβολιο δεν θα το κανω,οχι γιατι ειμαι αντιεμβολιαστης η αρνητης οπως αποκαλει οσους δεν εμβολιαζονται ο Πρωθυπουργος με μονο στοχο να διχασει τον λαο και να στρεψει τον εναν εναντιον του αλλου,εχει στοχο και τον ξερουμε.
Εχω κανει 2 εμβολια το 2021,της γριππης και του ερπητα ζωστηρα,με οσες μελετες εχω διαβασει,οσα γινονται και τις παρενεργειες σε χιλιαδες ανθρωπους δεν θεωρω οτι το σκευασμα αυτο ειναι καλο για κανεναν,δεν κατηγορω οσους το εκαναν,εγω δεν θελω να το κανω,τουλαχιστον μεχρι να βρεθει εμβολιο που να μην βασιζεται στην τεχνολογια mRNA.
Εκβιαστικα η κυβερνηση για να πιεσει οσους δεν θελουν να το κανουν αποφασισε να επιβαλλει ενα προστιμο 100 ευρω τον μηνα.
Και ρωτω
Ενδιαφερονται πραγματικα αυτοι οι ανθρωποι για την υγεια μας η μας εκδικουνται επειδη δεν ειμαστε υπακουα προβατα ?
Καταπατουν το Συνταγμα και τις αποφασεις του Συμβουλιου της Ευρωπης και του Ευρωπαικου κοινοβουλιου οι αποφασεις αυτες?
Πως θα ζησουμε με το υπολοιπο που μας μενει?Δεν ειμαι μονο εγω,ειναι 400000 ανθρωποι στο ιδιο λουκι,αλλοι με 200-500 ευρω τον μηνα που θα πεινασουν και αλλοι με περισσοτερα που θα τους λειψουν μεν τα 100 ευρω αλλα δεν νοιαζονται.
Αυτο ποιος το ψαχνει?
Θα μπορουσατε να κανετε ενα θεμα ωστε να δουμε γιατι φερονται με αυτον τον τροπο και καταδικαζουν τοσους ηλικιωμενους ανθρωπους σαν εμενα στην ασιτια?
Γιατι δεν μας δινουν τοτε ενα χαπι να πεθανουμε για να μην πιανουμε και χωρο?
Αυτες ειναι απαραδεκτες και απανθρωπες πρακτικες,φανταστειτε οτι αναπληρωτρια υπουργος Υγειας ειναι μια Ιατρος,με τι καρδια υπογραψε και συναινει σε αυτη την γενοκτονια?

Δεν υπάρχουν σχόλια: