Πέμπτη, Ιανουαρίου 29, 2009

Φωνες και πεσιματα

Τον τελευταιο καιρο εχουν αρχισει να με ανησυχουν τα προβληματα που εχουν δημιουργηθει με την υγεια της μητερας μου.
Τα βραδυα πολυ συχνα αρχιζει να φωναζει πολυ δυνατα ενω κοιμαται,τοσο δυνατα που τρομαζω και πεταγομαι απο τον υπνο μου νομιζοντας οτι κατι κακο της εχει συμβει.
Αυτο που λεει ειναι οτι βλεπει καποιο κακο ονειρο και αντιδρα με αυτον τον τροπο,το κακο ειναι οτι πολυ δυσκολα κοιμαμαι μετα απο αυτο το ξαφνικο ξυπνημα.
Το δευτερο ειναι οτι παρ'ολο που ξερει οτι δεν πρεπει να ασχολειται με πραγματα που παλια της ηταν ευκολα οπως πλυσιμο,απλωμα κλπ αυτη συνεχιζει να τα κανει σχεδον καθε ημερα,και αυτο που συμβαινει ειναι οτι πεφτει στο πατωμα συχνα.
Σκεφτομαι τι βλαβες μπορει να της προκαλεσουν αυτες οι πτωσεις,και τι θα συμβει αν καποια απο αυτες τις πτωσεις συμβει οταν εγω λειπω απο το σπιτι και αν τραυματιστει καπου σοβαρα.
Αν μου πειτε γιατι δεν φροντιζω να βρω γυναικα να την προσεχει οσο λειπω στην δουλεια,η απαντηση ειναι οτι ζητανε περισσοτερα απο οσα βγαζω εγω σε ενα μηνα και ετσι αυτο ειναι αδυνατον.
Τι θα κανω δεν γνωριζω,απλα περιμενω απραγος να δω που θα βγαλει αυτο.
Υπομονη.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

βασικά μόνο υπομονή φίλε μου μπορώ να προτείνω.

ΗarryTsopanos είπε...

Ξερω....ξερω