Πέμπτη, Νοεμβρίου 23, 2017

Μεσαια Ταξη

Η Γραια με ανοια ξανακτυπησε,σου λεει ξεχαστηκα μετα την μαλακια που εκανα με το επιδομα κοινωνικης αλληλεγγυης που εκοψα τους μισους που το ειχαν αναγκη,ας πω κατι να βγω απο τα σκατα που εχω πεσει και μετα ξαναμπαινω.

Λοιπον,εσυ φιλε μου...μην κοιτας εγω,εγω ζω με 2400 τον χρονο,οσα ειναι το Κεα,εσυ που παιρνεις 7.500 ανα ετος εισαι μεσαια ταξη,μονος,η παντρεμενος,με παιδια,η χωρις,δεν ντρεπεσαι?

Εσυ που τους ψηφισες δυο φορες ....γιατι την πρωτη τους ψηφισα κι εγω πως νοιωθεις που η γραια με τις τρελλες καταθεσεις σε συναλλαγμα και την περιουσια σε λεει μεσαια ταξη?

Κι ας μην εχεις να βαλεις πετρελαιο να ζεσταθεις
Κι ας μην εχεις να σπουδασεις τα παιδια σου
Κι ας μην εχειςκαν για τα φαρμακα σου

Αυτη η ασυναισθητη γραια κερδιζει τον μηνα οσα εσυ η μεσαια ταξη κερδιζει τον χρονο.
Και σε κοροιδευει μεσα στα μουτρα σου.

Τι θα κανεις για αυτο?
Δεν ειναι καιρος να σκεφτεις οτι με την επομενη ψηφο σου πρεπει να την ριξεις παλι εκει που της ανηκει?

Στα σκατα?

Δεν υπάρχουν σχόλια: