Τρίτη, Φεβρουαρίου 17, 2009

Ειναι κοντα

Το ταξιδι ειναι πλεον πολυ κοντα,καιρος για ζεστη και καυσωνες,να μου πεις δεν σου φτανουν αυτοι που εχουμε εδω θες και του εξωτερικου....οκ......οκ τι να κανω αφου ειπα θα παω θα παω.
Περισσοτερο μου αρεσει η ιδεα οτι οπως καθε φορα που παω σε ξενες χωρες θα εχω τον καιρο να χαζευω σε ανθρωπινες φατσες διαφορετικες απο την δικη μου και στην Ασια αυτο ειναι ακομη πιο διαφορετικο.
Η Σινγκαπουρη δεν εχει τιποτα απο οσα μου αρεσουν στις ευρωπαικες πρωτευουσες,ειναι μια πολη με ουρανοξυστες,εμπορικα κεντρα αλλα και πολυ-πολυ πρασινο,και κυριως σε αντιθεση με την Μπανγκοκ τα παντα ειναι σε ταξη και ετσι δεν θα φοβαμαι να βγω εξω αργα το βραδυ.
Το αλλο που ειναι κοντα ειναι το κλεισιμο της εταιρειας που εργαζομαι,ηδη εχουμε 70% εκπτωση στα ακριβα παπουτσια μας που εφτασαν να κοστιζουν απο 330 ευρω κατω απο 100.
Μενει μονο η καλοκαιρινη σαιζον και μετα παπαλα,να δουμε τι θα κανω γαμοτο.
Και αλλα πραγματα νοιωθω οτι ειναι κοντα,μενει μονο να τα συνηδητοποιησω και να παρω και τις αποφασεις για αυτα.
Υπομονη.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: