Πέμπτη, Δεκεμβρίου 08, 2011

Απο την μια επιστολη στην επομενη

Εχω ενα μεγαλο κακο,η καλο,ο καθενας το παιρνει οπως νομιζει,δεν ξεχναω ποτε και δεν ξεχναω τιποτα,ουτε αυτα που με βολευουν ουτε αυτα στα οποια εχω κανει λαθος.
Περιμενω εστω και μια φορα απο αυτο το κρατος να κανει κατι σωστο,δεν το πιστευω οτι θα συμβει και ομως ελπιζω ακομη.

Πηγα προσωπικα στο γραφειου του υπουργου υγειας μετα τον θανατο της μητερας μου τον Αυγουστο και κατεθεσα μια καταγγελια για τις συνθηκες νοσηλειας της στο Μποδοσακειο ιδρυμα που βρισκεται στο χωρο του ΨΝΑ,ανεφερα τι ειχε συμβει απο την μερα που μπηκε εκει και πως καταληξε να νοσηλευεται χωρις να μπορει καν να περπατησει μετα απο την εγκληματικη αδιαφορια της συμμοριας που λυμαινεται τον χωρο αυτον απο τις υποτιθεμενες αποκλειστικες νοσηλευτριες οι οποιες εργαζονται μονιμα εκει χωρις να δηλωνουν τους πορους τους διοτι δεν δινουν αποδειξεις για την παροχη των υπηρεσιων τους.

Εγκληματικη και η συμπεριφορα των μονιμων νοσηλευτριων οι οποιες αδιαφορουν παντελως και των γιατρων που συνταγογραφουν φαρμακα χωρις να εχουν παρακολουθησει αρκετα τον ασθενη και χωρις να νοιαζονται για τις επιπτωσεις που μπορουν να εχουν.

Ετσι περπατωντας μπηκε,αλλος χωρος στην Ελλαδα για ατομα με παρκινσον και ψυχωσικες τασεις δεν υπαρχει,πληρης αμελεια στην νοσηλεια της,την παρατησαν με φαρμακα που την εριξαν στο κρεβατι χωρις να μπορεσει να σηκωθει ξανα.

Απο εκει και περα η οδυνη και η ταλαιπωρια δεν περιγραφεται,την εχω αναλυσει εδω πολλες φορες το να την επαναλαμβανω δεν με βοηθαει ουτε εμενα.

6 μηνες μετα ακομα περιμενουμε απο το νοσοκομειο να απαντησει,δεν ειχε απαντησει ουτε την προηγουμενη φορα,δυο αναφορες αντικρουομενες μια απο την γιατρο του Μποδοσακειου και μια απο τον διευθυντη της Παθολογικης κλινικης και μετα ολα καλα και ολα ωραια.

Και τελικα αποφασισαν να κανουν προκαταρκτικη ερευνα μετα απο τοσους μηνες τοποθετωντας υπευθυνο για αυτην....γιατρο που ανηκει στο νοσοκομειο.....και μετα απο δυο συστημενες επιστολες απο την υπηρεσια προστασιας δικαιωματων ασθενων.


Ετσι δεν κανουν και στην βουλη,οι ιδιοι κρινουν τους συναδελφους τους και συνηθως τους  αθωωνουν,πρεπει να περιμενω μια ερευνα που θα με δικαιολογησει οταν αυτη θα γινει απο ατομο που ανηκει στον ιατρικο χωρο και ποσο περισσοτερο στο προσωπικο του νοσοκομειου?

Εγω απο το υπουργειο υγειας ζητησα να τους στειλει στον εισαγγελεα ολους αυτους οχι να κανουν προκαταρκτικες με προβλεπομενο αποτελεσμα.

Παρακαλω οποιον ξερει και μπορει να βοηθησει με νομικη συμβουλη...ειμαι ανεργος και τα οικονομικα μεσα δεν τα εχω για να το κανω εγω,ας μου πει τι αλλο μπορει να γινει,θα ειμαι ευγνωμων.

http://harrytsopanos.blogspot.com/2011/07/blog-post_44.html

Αυτη ειναι η επιστολη που εστειλα,αν εσεις εχετε την παραμικρη αμφιβολια οτι οσα αναφερω εγιναν τοτε να σας πω οτι ακομα και φαρμακα δεν ειχαν και ετρεχα στα φαρμακεια να τα παρω τελευταια ωρα γιατι ενδιαμεσα επεφτε Σαββατο κυριακο και δεν υπηρχε εγγυηση οτι θα τα εχουν ουτε την επομενη εβδομαδα.
Ο Λοβερδος ειναι απλα ενας επαγγελματιας δολοφονος με σχεδιο,λυπαμαι οσους αναγκαστουν να νοσηλευσουν συγγενεις τους σε τετοια νοσοκομεια.

Αν τελικα μου πουν οτι δεν φταιει κανενας τοτε λογικα μονος φταιχτης ειμαι εγω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: