Παρασκευή, Ιουλίου 11, 2014

Ναζιστικό πρόσταγμα Σαμαρά: "Προσαρμοστείτε αλλιώς θα πεθάνετε". Η οργισμένη απάντηση του Π. Χατζηστεφάνου


Ομιλία πραγματοποίησε ο πρωθυπουργός απόψε στο συνέδριο του Economist, όπου πέραν της απέραντης μπουρδολογίας, εξαπόλυσε μπόλικη λάσπη κατά εργαζομένων και του ΣΥΡΙΖΑ, με μπόλικα ψεύδη!

Εντύπωση προκάλεσε η συγκεκριμένη αποστροφή(που περιέργως κόπηκε από κάθε βίντεο καθεστωτικού μέσου, αλλά έχει αναπαραχθεί σε πολλά μέσα, όπως ΕΔΩ) κατά την ομιλία του μιλώντας για τις μεταρρυθμίσεις., αναφέρθηκε στους Έλληνες, άκουσον-άκουσον, ως "ζωτικό οργανισμό" κατώτερο από άνθρωπο, λέγοντας: «κάθε ζωτικός μηχανισμός αν δεν προσαρμοστεί στο περιβάλλον πεθαίνει».

Και υποβιβαστήκαμε σε "ζωτικό οργανισμό", και ο ακροδεξιός πρωθυπουργός μας, Αντώνης Σαμαράς υιοθετώντας ναζιστικές ιδέες, μας απείλησε ότι αν δεν προσαρμοστούμε στην λιτότητα, στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, στις απολύσεις, στις κατασχέσεις των σπιτιών μας, θα πεθάνουμε!

Δεν στα είπαν καλά, ακροδεξιέ Αντώνη....Το πάρτι σας τελείωσε! 

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΜΑΣ!


Οργισμένη απάντηση, από τον φίλο, Παναγιώτη Χατζηστεφάνου, στο προσωπικό του προφιλ, στο facebook, στον ακροδεξιό Αντώνη Σαμαρα είχα προ ολίγου. Συγκεκριμένα γράφει:

"Μήνυμα προς την Τρελαντώνα, την καμμένη Ναζίστρια που έχει το θράσος να απειλεί ευθέως την ζωή 11 εκατομμυρίων ανθρώπων "αν δεν προσαρμοστούν¨.


Άκου να δεις Αντώνα. 


Άκουσα ότι με απειλείς ότι θα πεθάνω αν δεν προσαρμοστώ, και εγώ κάτι τέτοια δεν τα αφήνω να πέσουν κάτω καλή μου. Μάλιστα μπορώ να σου πω ότι τα παίρνω και πολύ προσωπικά, κάτι που δεν θέλεις καθόλου, πίστεψε με. 


Σου έχω λοιπόν νέα γλυκιά μου Σαμαλάκα, γνωστή εδώ και δεκαετίες και ως Τρελαντώνα η Προδότρα. 

Καταρχήν δεν είμαι ζωντανός οργανισμός. Έτσι να αποκαλείς τους κοπρολάγνους κτηνοβάτες φονιάδες που σε ανέχονται. 

Εγώ, Αντωνίτσα, ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Κάτσε να σου πω κάτι για τον άνθρωπο και τι είναι, επειδή γνωρίζω ότι στο περιβάλλον σου δεν απαντάται αυτό το θηλαστικό. 

Ο άνθρωπος, σε αντίθεση με κάθε άλλο οργανισμό, όχι μόνο δεν προσαρμόζεται σε κανένα περιβάλλον, αλλά υπάρχει ακριβώς επειδή επιβιώνει και στις πιο ακραία εχθρικές συνθήκες, τις οποίες ακραία εχθρικές συνθήκες επαναλαμβάνω όχι μόνο μπορεί και φέρνει στα μέτρα του ο άνθρωπος αλλά μεγαλουργεί μάλιστα μέσα σε αυτές ακριβώς επειδή αναγκάζει το περιβάλλον να προσαρμοστεί στις ανάγκες του. Και αν το περιβάλλον δεν προσαρμόζεται στις ανθρώπινες ανάγκες, απλά το καταστρέφει ολοσχερώς και κάνει μια ωραία χωματερή. 

Ναι, ναι, αδίστακτη, αμετανόητη Ναζίστρια μου, αυτό είναι και το εκπληκτικό με τους ανθρώπους, ότι δεν χρειάζονται να προσαρμόζονται στις Σιβηρικές θερμοκρασίες, ανάβουν καλοριφέρ, βάζουν φωτιά, η απλά φεύγουν και πάνε παρακάτω. Μην νομίζεις, και τα ζώα το ίδιο κάνουν, δεν είναι τόσο ηλίθια όσο οι ψηφοφόροι σου. 

Που λες λοιπόν θλιβερή μου Αντωνίτσα, άνθρωποι έχουν επιζήσει από καταστάσεις και περιβάλλοντα, τα οποία τιθάσευσαν με τα ίδια τους τα χέρια και ελάχιστα εργαλεία. Άνθρωποι επέζησαν από παγετώνες, από Ιερά Εξέταση, από Άουσβιτς, από Χιροσίμα, από ταξίδια στο φεγγάρι μέσα σε τενεκεδένια κουτιά. Νομίζεις εσύ, μουρλοκακομοίρα Ναζίστρια, ότι δεν θα επιβιώσω εγώ από εσένα? 

Αλλά, ακόμα και αν δεν επιβιώσω εγώ, τι έκπληξη, και πάλι δεν την γλιτώνεις, έχω αφήσει πίσω μου κάτι στρατιές άρτια εκπαιδευμένες, που θα σε κάνουν κομματάκια, φυτιλάκια, κορδελίτσες, κονφετί - από σάρκα. Να είσαι σίγουρη, μην μου πεις μετά ότι δεν στα'πα. 

Σαλταρισμένη Ναζίστρια καθώς είσαι, το έχεις κάψει εντελώς πλέον, και απειλείς ευθέως κιόλας ότι θα πεθάνουμε αν δεν προσαρμοστούμε στο περιβάλλον που προσάρμοσες εσύ στα μέτρα των τοκογλύφων και των μαφιόζων που ταΐζουν εσένα και το εγκληματικό σου σινάφι. 

Τρελαντώνα, θα σε συμβούλευα να εξαφανιστείς από προσώπου γης και εσύ και οι φονιάδες σου. Το καλό που σου θέλω. 

Φιλικά, Π."


Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2014/07/blog-post_9174.html#ixzz379yEyIsR

Δεν υπάρχουν σχόλια: