Τρίτη, Ιανουαρίου 19, 2021

Χωρα Μπουρδελο σκετο

 


Ζω σε αυτη την χωρα του τιποτα δεκαετιες τωρα,ζω και υπομενω,αν δεν ξερεις να υπομενεις καλυτερα να φυγεις,αυτο λεω σε ολα τα νεα παιδια,ΦΥΓΕ αν μπορεις,πηγαινε καπου αλλου,πηγαινε οπου μπορεις.

Αυτη η χωρα δεν επρεπε να υπαρχει,δεν αλλαζει,δεν διορθωνεται,οσα σκατοκλεφτοκομματα περασουν,οσοι ανικανοι πρωθυπουργοι σου πουν οτι θα σου καλυτερεψουν την καθημερινοτητα σου θα σου πουν ψεματα.

Εγω γραψει εδω και χρονια την ιστορια με την νοσηλεια της μητερας μου,με το μαυρο χάλι που επικρατει στα δημοσια νοσοκομεια,το πως την νοσηλευσαν και τελικα το πως πεθανε εκει μεσα,που δεν ειχαν ουτε πανα βρακακι να της βαλουν,ξεβρακωτη και γυμνη κατω απο κουβερτες βρωμικες την ειχαν,που πηγαινα να την δω με πονοκεφαλο και δεν μου εδιναν μια ασπιρινη γιατι τις ειχαν μετρημενες,σε αυτη την χωρα Μπουρδελο σκετο.

Καθε φορα λεω οτι δεν θα χρειαστει να αγχωθω,οτι θα λειτουργησει κατι σωστα,κανω αιτηση στον ΟΑΕΔ για επιδομα μακροχρονια ανεργου και την απορριπτουν χωρις να ενημερωσουν οτι λογω της παρατασης του επιδοματος πεινας (ανεργιας)θα πρεπει να την κανω 2 μηνες αργοτερα,τους στελνω αιτηματα για ραντεβου 4 μηνες τωρα και δεν εχει μπει στον κοπο να απαντησει κανεις,μονο οταν πηρα στα γραφεια του Διοικητη ευαισθητοποιηθηκε η υπαλληλος του τοπικου γραφειου να επικοινωνησει μαζι μου και να μου εξηγησει,αλλοιως ακομα θα περιμενα,χαος,αδιαφορια,βρηκαν και τον Κορωνοιο σαν δικαιολογια και κρυφτηκαν πισω απο αυτο,πληρωνονται για να μας ταλαιπωρουν,ολη η δημοσια διοικηση.

Και το χειροτερο συνεβη σημερα,αυτοκτονησε και ο Ιπποκρατης και ο ορκος του.

Ειχα κλεισει για αυριο ενα ραντεβου να μου γραψει φαρμακα η Ιατρος που με παρακολουθει για ενα χρονιο προβλημα,δεν θα πηγαινα εκει,θα τα εγραφε μεσω της αυλης συνταγογραφησης.

Περναει ενα μυνημα απο το hotmail που ευτυχως το ειδα οτι το ραντεβου μου ακυρωθηκε,ΟΧΙ,δεν μπηκε κανεις στον κοπο να με ειδοποιησει οτι ακυρωθηκε,και γιατι να το κανουν?\

Τους νοιαζουν οι ασθενεις νομιζετε?

Παιρνω τηλεφωνο το υποκαταστημα του Ικα,γιατι μου ακυρωσατε το ραντεβου?

Θα γινουμε εμβολιαστικο κεντρο και η Ιατρος σας θα ειναι σε αυτο αυριο,και ποτε μπορω να κλεισω νεο ραντεβου?

 

Αγνωστο. 

Και γιατι δεν με ενημερωσατε?

Σιωπη.....

Παρακαλω συνδεστε με με την Ιατρο.

Η Ιατρος πολυ καλη,λιγο παραξενη,μεχρι να ηρεμησει λιγο,με εχει βοηθησει,της λεω...παρακαλω γραψτε μου την εξαμηνη συνταγη σημερα γιατι μου ακυρωσαν το ραντεβου που ειχα μαζι σας για αυριο.

Δεν γινεται γιατι δεν ειχατε σημερα ραντεβου ....μου απανταει.

και ποτε θα μου την γραψετε?

Ουτε ξερω,τελευταια ωρα μας ενημερωνουν.

Εσεις τι θα απαντουσατε?

Ζηταω να μιλησω με τον Διευθυντη του υποκαταστηματος ο οποιος δεν αρεσκεται μαλλον να μιλαει με τους ασθενεις η τους πολιτες αν εχουν προβλημα,ξερετε οτι πηρατε τον Διευθυντη μου λεει?

Συγνωμη κουκλιτσα μου σκεφτηκα,δεν ηξερα οτι σου διεκοψα την κουβεντα με την γυναικα σου που σου ζηταει να της  αγορασεις καροτα απο το σουπερ μαρκετ....η κυλοτες απο την λαικη,,,,γελοιε.

Για αυτους η λεξη διευθυντης ειναι καβλωτικη,τους σηκωνεται οταν την λενε,αξια αλλη δεν εχουν,μονο διευθυντες ειναι,ποτε να σας παρω του λεω?

Μου το εκλεισε διχως να μου απαντησει.

Ξερετε οτι εγω δεν το βαζω κατω,ο καθε μαλακας της μπουρδελοχωρας δεν θα κανει οτι θελει,εμεις τους πληρωνουμε για να ξυνονται,ας κανουν και καμια δουλεια.

Παιρνω το υπουργειο υγειας.

Εξηγω τι εχει συμβει,δικιο εχετε μου λεει η υπαλληλος του γραφειου του Γραμματεα Υγειας,με καλει και μου δινει ενα τηλεφωνο να επικοινωνησω με το εμβολιαστικο κεντρο να μου πουν τι πρεπει να κανω.

Καλω και εξηγω παλι την κατασταση,μουγγα,μαλλον δεν ηξερε τι να κανει η εν λογω υπαλληλος,να πατε στον Περισσο λεει,εχει γιατρο εκει,.....

Απο το Κορωπι της λεω?

Με τι μεσον?

Πατε καλα?

Επιμενει αυτη.

Να πατε στα Βριλησσια.

Κυρια μου δεν εχω μεσον να παω πουθενα,δεν μπορειτε να επικοινωνησετε με τον διευθυντη του υποκαταστηματος του Ικα να ζητησει απο την Ιατρο να μου γραψει τα φαρμακα γιατι τα χρειαζομαι?

Αυτο και εκανε.

Μονη της δεν ειχε το IQ να το σκεφτει,τοσο γκαου.Αυτοι θα μας εμβολιασουν,,,,λεω τωρα,


Ολο αυτο σας το περιγραφω αφου μου εστειλε την συνταγη η Ιατρος που στην αρχη αρνιοταν να το κανει εφοσον της εδωσε εντολη ο διευθυντης ο οποιος μου εκλεισε το τηλεφωνο γιατι μιλουσε με αλλον χωρις να μου πει ποτε να τον παρω.

Αν τωρα εσεις βρειτε καλυτερη περιγραφη χωρας απο το ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ που την ονομαζω εγω που πρεπει να παιρνεις τα ανωτατα οργανα για να δωσουν εντολη να σε εξυπηρετησουν οι υπαλληλοι που τους πληρωνουμε εμεις τοτε να μου στειλετε αυτη την περιγραφη να την βαλω στον τιτλο.

Εως οτου πεθανω για μενα αυτη η χωρα Μπουρδελο ηταν και μπουρδελο παραμενει.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: