Τετάρτη, Ιουλίου 22, 2009

Βοηθεια για το σπιτι τους

Μας τελειωσαν τα φαρμακα χθες και επρεπε να παω στο γιατρο να γραψω,ταλαιπωρια σκεφτηκα μεσα στην ζεστη,καλα που ειναι ενα παραρτημα του ερυθρου σταυρου κοντα μας,εκει εχει γιατρο και θα μου τα γραψει....και ξεκινησα.
Εφτασα απ'εξω και διαβασα τον πινακα,Βοηθεια στο σπιτι....εγραφε,ποιανου το σπιτι αναρωτηθηκα.
Ανεβηκα τις σκαλες και κτυπησα το κουδουνι,μου ανοιξε μια κυρια....α δεν το ξερετε οτι την τεταρτη δεν υπαρχει εδω γιατρος?Να σας δωσω το προγραμμα.
Κοιταξα γυρω μου αλλες δυο γυναικες καθοντουσαν σε ενα γραφειο....κανοντας τιποτα.
Μου ξαναηρθε στο νου η ταμπελα απ'εξω απο το κτηριο"Βοηθεια στο σπιτι" το δικο τους σπιτι εννοουν σκεφτηκα,μαλλον γιατι στο δικο μου οσο και αν εχω ψαξει δεν εχει ερθει κανεις.
Και αφου πηγα για ψωμι,τελειωσα με την λαικη,μαγειρεψα,καθησα να ξεκουραστω λιγο και φανταστηκα ποσο καλυτερη θα ηταν η ζωη μου αν ειχα καποιον να βοηθαει με τις δουλειες,και αν οι ταμπελες εξω απο τα κρατικα κτηρια σημαιναν οσα εγραφαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: