Κυριακή, Αυγούστου 05, 2007

Εφυγαν ολοι


Απο σημερα και για δυο εβδομαδες θα την περασω μονος μου,βλεπετε εφυγαν οι φιλοι και οι κοντινοι μου για διακοπες και ξεμεινα μοναχουλης μου στην πολη.
Ευτυχως εχω την δουλεια και ξεχνιεμε λιγο αλλοιως θα χαζευα τελειως.
Και ζηλευω που η αγαπη μου θα κανει πλατς πλουτς στην Ιο και την Σαντορινη και θα κανει βολτες στα δρομακια των νησιων,και εγω θα κανω βολτες στους διαδρομους του Αττικα.
Χαζευω στο ιντερνετ ταξιδια σε μερη που θελω να παω,σε δυο απο αυτα εχω ηδη κλεισει δωματια και εισητηρια.
Τι καλο που ειναι αυτο το μηχανημα τελικα,ποιος πιστευε οτι μπορει καποιος να περασει 8 ημερες στην Βιεννη με εισητηρια αεροπορικα και διαμερισμα μικρο αλλα ομορφουλικο μονο με 300 ευρω?
Ε ναι καιρος να αρχισω να πηγαινω ταξιδακια εξ αλλου ειναι και το μονο εξοδο που κανω για μενα και με ευχαριστει πολυ.
Τι καλο που κανει μια δουλεια που σου επιτρεπει τελικα εστω και με λιγα να περνας καλα...πως απο την απολυτη απογοητευση περναω μερικες φορες στην μερικη ευτυχια?
Ταξιδια,ταξιδια οχι πολυτελειες,ταξιδια δωστε μου και καντε με οτι θελετε.

2 σχόλια:

Τζεφέρης Πέτρος είπε...

καλα θα κάνεις και να κάνεις ΠΟΛΛΑΑΑ ταξιδάκια, όσα μπορεις περισσότερα.... Οσο για το μοναχουλης...3,000 μοναχοί είμαστε σ'αυτήν την πολη!!

Τι να γινει?? υπομονή :)

ΗarryTsopanos είπε...

Θα παω και θα πω κι ενα τραγουδι αμε.