Δευτέρα, Απριλίου 28, 2008

Νεα Ταξιδια

Εχω πει οτι οσο εχω χρηματα να ξοδευω και δεν εννοω να τα ξοδευω σε ποτα και σε ξενυχτια,εγω θα κανω ταξιδια.
Δεν εχει σημασια αν εχω παει ξανα και ξανα σε μερη που πηγαινω,σημασια εχει οτι αυτα τα μερη τα αγαπω και νοιωθω ομορφα να τα επισκεπτομαι παλι και παλι.
Πρωτη ευκαιρια για διακοπες ειναι το καλοκαιρι και αυτο ειναι κοντα πια ειναι ενα νησι που δεν εχω ξαναπαει.
Η Λευκαδα θα ειναι εκτος απροοπτου το μερος που θα περασω 10 ημερες γεματες θαλασσα και ξεκουραση.
Εχω ακουσει πολλα καλα για τις ομορφιες του νησιου οποτε περιμενω να το απολαυσω.
Το επομενο σχεδιο ηδη σε οργανωση ειναι το ταξιδι μας στο Παρισι,αυτο θα γινει τον Οκτωβριο μακρυα ακομη αλλα και τοσο κοντα,εκει εχω παει αρκετες φορες αλλα οχι τα τελευταια 5 χρονια.
Ευκαιρια να ξαναθυμηθω αυτη την απιστευτη πολη,και να νοιωσω μικρο παιδι απο την επισκεψη μου στην Ντισνευλαντ.
Οπως βλεπετε αρπαζω καθε ευκαιρια να βρεθω εστω και λιγες ημερες μακρυα απο το σπιτι,δεν ειναι και εκπληξη αυτο αν λογαριασω το πως περναω εδω μεσα και την αγωνια και το αγχος που μου προκαλει η διαμονη μου εδω.
Καινουργια ταξιδια λοιπον,μια χαρα .

4 σχόλια:

Dr Low είπε...

Κατά τη γνώμη μου η Λευκάδα είναι το πιο όμορφο νησί του Ιονίου και πολύ καλύτερη απο άλλα στο Αιγαίο.
Χρόνια πολλά!

ΗarryTsopanos είπε...

Επισης Εl

panos είπε...

Θα μου μαγαρίσεις το νησί δηλαδή??

ΗarryTsopanos είπε...

Αυτο εχει ηδη συμβει χρονια τωρα μικρε χι χι χι