Τρίτη, Μαΐου 06, 2008

Στο ΙΚΑ αδερφια μου στο ΙΚΑ

Αυτο ηταν και τελειωσε.
Παω για εγχειρηση ανημερα του Αγιου Κωνσταντινου.
Ειναι αυτη η ιστορια με την κοιλη που ανακαλυψα ξαφνικα πριν μηνες και που με ενοχλουσε εδω και καιρο.
Ε οκ πηγα στον Χειρουργο και κανονιστηκε η ημερομηνια και τωρα αναμονη εως εκεινη την ημερα.
Φυσικα για ιδιωτικο νοσοκομειο δεν υπηρχε μετρητο οποτε θα την κανω στο ΙΚΑ.
Ο Θεος βοηθος δεν εχω ξαναμπει σε νοσοκομειο και η εμπειρια μου απο το Αγια Ολγα τοτε που ηταν εκει η μητερα μου με τρομαζει λιγο.
Εως τοτε θα αποφευγω να βλεπω ταινιες η σηριαλ με θεμα χειρουργικες επεμβασεις και διαφορα τετοια.
Η ιδεα οτι το νυστερι θα ακουμπισει το αφρατο....κορμι μου με ανατριχιαζει.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

Δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Εγώ έχω φάει τα νοσοκομεία με το κουτάλι ξέρω τι σου λέω. Άντε όλα καλά θα πάνε φίλε μου.

ΗarryTsopanos είπε...

Αχ!βαχ! ελπιζω και σ ευχαριστω.