Δευτέρα, Μαΐου 19, 2008

Θα επιστρεψω σε λιγο

Οπως γραφουν οι ιδιοκτητες σε καποια μικρα καταστηματα οταν λειψουν ξαφνικα.
Ετσι και εγω για λιγες μερες θα λειψω αλλα μετα θα εχω οσο χρονο θελω ξαπλα ασχολουμαι με τον υπολογιστη μου.
Αν τωρα καποιος μπορει να μου πει πως μπορω να γραψω σε ντι-βι-ντι μια σειρα που κατεβασα σε μορφη AVI και να μπορω μετα να το δω στην τηλεοραση θα ειμαι υποχρεος.
Δεν μ αρεσει η ιδεα να ειμαι στο νοσοκομειο και εχω ψιλοχαλαστει συν τα οσα συνεβησαν χθες ε οκ δεν ειμαι και στα καλυτερα μου.
Δεν βαριεσε ομως εχω περασει και χειροτερα,παλι με χρονια με καιρους παλι δικος μου θα ειμαι.
Φιλια σε οσους αγαπαω και μ αγαπουν και αυτοι.

2 σχόλια:

panos είπε...

Γιατί με κουράζεις και με εκθέτεις δημόσια; Δεν σου εξήγησα ότι θα τα γράψεις ως δεδομένα και αν το dvd σου παίζει avi θα τα βλέπεις, διαφορετικά είναι πακέτο να τα μετατρέψεις σε dvd άσε που θα χαλάσει και η εικόνα. Το κατάλαβες; Και μάθε ότι με το που ανακαλύφθηκε η συγνώμη χάλασε ο κόσμος και μου χρωστάς και εμένα μιά για την αγενέστατη συμπεριφορά σου προχτές το βράδυ.

ΗarryTsopanos είπε...

Το εκανα αλλα δεν παιζει μικρε και τι να κανω που θελει να τα δει και το μωρουλι μου?