Σάββατο, Αυγούστου 02, 2008

Παραδειγμα

Ολοι ξαφνιαστηκαν με την αντιδραση του πατερα του νεαρου Αυστραλου που με τετοιο τροπο εχασε την ζωη του στο νησι των ανεμων.
Ολοι ξαφνιαστηκαν εδω στην χωρα της ρεμουλας και της κακομοιριας,στην χωρα που η βια υπερτερει του λογου,στην χωρα της μιζεριας και του ξερεις ποιος ειμαι εγω ρε!!!
Εγω εζησα εκει 7 χρονια και ενοιωσα εκπληξη με τον τροπο που ζουν και φερονται σαν λαος αυτοι οι ανθρωποι.
Πρωτη φορα στην ζωη μου καθως το πρωι πηγαινα προς την σταση του λεωφωρειου ανθρωποι που δεν ηξερα μου ελεγαν απλα Καλημερα!!!!!!!
Ανθρωποι που δεν θα σου παρουν την θεση σε καμμια ουρα,που
δεν θα σε κοροιδεψουν,δεν θα σου ζητησουν μιζα η φακελλακι,
ανθρωποι που αν εισαι καλος στην δουλεια σου θα το εκτιμησουν και θα σε προωθησουν αντι να σε μειωσουν και κατηγορησουν για να ανεβουν οι ιδιοι.
Πολλοι ξαφνιαστηκαν με την συμπεριφορα αυτη γιατι εδω εχουμε μαθει να βριζουμε,να πουλαμε τσαμπουκα,να μισουμε τον γειτονα και τον συναδελφο μας.
Δεν εννοω με ολα αυτα οτι ολοι ειμαστε ετσι για να μην παρεξηγηθω αλλα αυτη ειναι η δικη μου εντυπωση για την φιλοσοφια αυτου του λαου που καποτε διδαξε πολιτισμο και τωρα πνεει τα λησθια ελλειψει ιδεων και αξιοκρατιας.
Οπως ελεγε και ο Σαββοπουλος και το εχω ξαναγραψει αυτο
"Μελαψες φυλες,κοντοποδαρες,σειληνοι του κρατους που ξερναει και....νατους Τσιφτετελληνες.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

"Ανθρωποι που δεν θα σου παρουν την θεση σε καμμια ουρα,που
δεν θα σε κοροιδεψουν,δεν θα σου ζητησουν μιζα η φακελλακι,
ανθρωποι που αν εισαι καλος στην δουλεια σου θα το εκτιμησουν και θα σε προωθησουν αντι να σε μειωσουν και κατηγορησουν για να ανεβουν οι ιδιοι."

Τι μπανάλ, τι κουραστικοί άνθρωποι (φυσικά πλάκα κάνω).

ΗarryTsopanos είπε...

Κι ομως τους τρεις απο τους τεσσερις νταηδες τους αφησαμε ελευθερους.Ετσι ειμαστε εμεις εδω.
Κρατος ασυστολων και πεσμενων κωλων.Το υπολοιπο ειναι προσβλητικο για την χωρα απο την οποια καταγομαστε.Ακουσε το τραγουδι του Σαββοπουλου.