Σάββατο, Ιουνίου 06, 2009

Mπανια

Γυρισα νωρις σπιτι και μετα το σουπερ-μαρκετ εκανα ενα μπανιο και ετοιμασα κατι να φαω.
Ευτυχως τον τελευταιο καιρο η μητερα μου ειναι ησυχη,χωρις φυσικα να παραλειπει τις γνωστες εμμονες ιδεες της,απλα της εχω ζητησει να μην μου τις μεταφερει και οταν παρ'ολα αυτα το κανει τοτε της κοβω την κουβεντα.
Περιμενω το μωρουλι μου να κατεβει για βολτα στο κεντρο και μετα αυριο για μπανιο και ξαπλες στην παραλια.
Μα θα μου πειτε...ντροπη δεν θα ενδιαφερθω για τις ευροεκλογες?
Οχι καθολου,ενδιαφερονται οι ευροεκλογες για μενα? Οχι .....οποτε ειμαστε πατσι.
Σημερα τελικα μαθαμε στην δουλεια οτι δυστυχως απο μεσα Σεπτεμβριου και μετα δεν θα εχουμε εργασια,μας το ειπε μια συναδελφος που εργαζεται στα γραφεια της εταιρειας,και φυσικα δεν ειμαι και ο πιο χαρουμενος ανθρωπος αποψε αλλα δεν θα το βαλω κατω εχω σκεφτει πραγματα για αυτο το θεμα απλα δεν ειναι η καταλληλη ωρα να τα αναφερω.
Και χαλια λοιπον η κατασταση αλλα καλοκαιρι εχουμε και ας το χαρουμε εως οτου ερθει το Φθινοπωρο.
Αυριο βραδυ φυσικα θα αραξω στην τηλεοραση και θα παρατηρω την αγωνια και την στεναχωρια των χαμενων της εκλογικης αναμετρησης,οχι οτι με νοιαζει αλλα....να μια φορα καθε τοσα χρονια τους βλεπουμε ετσι χαλια οποτε να μην το χασω.
Αντε παιδια και σε ανωτερα......

Δεν υπάρχουν σχόλια: