Πέμπτη, Μαΐου 30, 2019

η Λιστα

Οταν με ειπες οχλο και δεξιοφασιστα
γιατι αντεδρασα σκληρα σ αυτα που κανεις
ειπα ως εδω κι εφτιαξα μονος μου μια λιστα
για εσενα που ολο τον αθωο παριστανεις

Τα εχω γραμμενα ολα που εχεις αθετησει
εχω την λογικη να κρινω ολες τις πραξεις
απο την λιστα τιποτα δεν εχω σβησει
 οτι κι αν εκανα δεν ηθελες να αλλαξεις

Οταν μου προδωσες το καθε ονειρο μου
κι ο Τζανακοπουλος μου ελεγε οτι φταιω
στην Μανδρα πνιγηκε ολο το φιλοτιμο μου
στο Ματι με εκαψες και μεχρι τωρα κλαιω

Αυτη η λιστα δεν θα σβησει μες τον χρονο
θα μου θυμιζει οτι εγω εκανα λαθος
που εμπιστευτηκα αυτον που μονο πονο
και απατη ηξερε να δινει κατα βαθος

Μια λιστα απο το '15 εως τωρα
που θα θυμιζει τι μπορουσε να εχει γινει
ομως στα τεσσερα δεν βρισκεται η χωρα
αλλα εσυ που πλεον μονος εχεις μεινει.





Δεν υπάρχουν σχόλια: