Μάς θεωρούν μαλάκες,χρόνια γίνεται αυτό το χάλι στο μετρό,απρόοπτες καθυστερήσεις.
Και απαντούν.....
Αγαπητέ κ. Τσοπάνο,
Σε συνέχεια του εν θέματι email σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι βασικό μέλημά μας είναι η δρομολόγηση των συρμών στη γραμμή 3 να εκτελείται, υπό οιοσδήποτε συνθήκες, σύμφωνα με τον ανακοινωμένο προγραμματισμό, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τους διαθέσιμους υλικοτεχνικούς και ανθρώπινους πόρους μας.
Καθυστερήσεις στην εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων είναι δυνατό να εμφανιστούν, κυρίως από απρόοπτα μικροπροβλήματα που επηρεάζουν την κίνηση των συρμών και οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα (π.χ. παρεμπόδιση κλεισίματος θύρας συρμού κατά την επιβίβαση επιβατών, άσκοπο πάτημα του κομβίου κινδύνου επιβατών, αδιαθεσία επιβάτη κλπ.). Επιπλέον, καθυστερήσεις μπορούν να εμφανιστούν λόγω απρόοπτης βλάβης σε συρμό, στο σύστημα σηματοδότησης ή στο λοιπό εξοπλισμό. Τα περιστατικά αυτά όμως αποτελούν μεμονωμένες περιπτώσεις και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την γρηγορότερη αντιμετώπισή τους, ώστε η όποια ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού να περιορίζεται στο ελάχιστο.
Συγκεκριμένα σήμερα 14.03.2023 δεν πραγματοποιήθηκε το δρομολόγιο των 07:15' από Δημοτικό Θέατρο - Δουκίσσης Πλακεντίας λόγω απρόοπτης τεχνικής βλάβης του συρμού με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν καθυστερήσεις σε όλο το δίκτυο.
Εκφράζουμε τη λύπη μας για την ταλαιπωρία σας από το συμβάν και σας διαβεβαιώνουμε ότι η εξυπηρέτηση των επιβατών αποτελεί κύριο μέλημά μας σε καθημερινή βάση και για αυτό καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την κατά το δυνατό καλύτερη αλλά και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των έκτακτων περιστατικών, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι επιπτώσεις τους στο επιβατικό κοινό.
Με εκτίμηση,
TMHMA ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ/PASSENGER SERVICE DEVISION
ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε./ URBAN RAIL TRANSPORT S.A.
Τηλ/ Tel:+30 214-414-6400
E-mai: pservice@stasy.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου