Παρασκευή, Δεκεμβρίου 19, 2008

To trust no one

Αυτο που καταλαβαινω αλλα συγχρονως δεν μπορω και να το χωνεψω ειναι οτι η εμπιστοσυνη ειναι κατι που δυσκολα θα πρεπει να δινω σε οποιονδηποτε.
Ειδικα αν το ζητημα εχει να κανει με εργασια η και κυριως με χρηματα.
Εχω πατησει αυτην την πεπονοφλουδα οχι λιγες φορες αλλα συνεχιζω να εμπιστευομαι οτι ο απεναντι μου με βλεπει με αγαθο σκοπο και οτι μονη του φροντιδα ειναι το συμφερον μου.
Δυστυχως αποδικνυεται χειροτερο καθε φορα απο την προηγουμενη οτι ειμαστε τελικα ενα ευρω και τιποτα αλλο και οταν αυτο το ευρω φυγει απο τα χερια μας τοτε το ενδιαφερον σταματαει.
Οταν υπεγραψα λοιπον την γνωστη πλεον εξωδικαστικη πραξη ειχα την διαβεβαιωση οτι ολα θα τελειωσουν εκει, οχι αλλα δικαστηρια και κυριως οχι αλλα ψεμματα απο την εταιρεια που ενω ειχαμε κερδισει τις δικες εχουμε βρεθει σε μειονεκτικη θεση απεναντι της και αυτο δεν ειναι απο λαθος δικο μου.
Εκτος λοιπον της βιας η οποια δεν χρησιμοποιηθηκε για να υπογραψω αυτην την πραξη ,υπαρχει και η πλανη και εδω ειναι το θεμα.
Ενω εγω μη γνωριζοντας νομικα υπεγραψα το σωστο θα ηταν ο νομικος μου συμβουλος να ειχε ελεγξει τι ειδους εγκληση μας εχει κανει η εταιρεια,αν αυτα που υπογραφει η εταιρεια θα τα πραγματοποιησει,και αφου ελεχθουν ολα αυτα τοτε να προχωρησουμε.
Απο την ημερα λοιπον της επιδοσης της εγκλησης σε μενα εγω προσπαθω να βρω ακρη μονος χωρις επαρκεις εξηγησεις στα ερωτηματα μου.
Δηλαδη με απλα λογια ο εγκληματιας φευγει μετα τα εγκληματα του ησυχος και εγω βρισκομαι να κατηγορουμε ψευδως και ολα ειναι ωραια και καλα.
Πρεπει εστω και αργα να αλλαξω αυτα που πιστευω για τους αλλους,και να ψαξω να βρω ανθρωπους που εστω και λιγο θα δουν οτι πισω απο το ευρω υπαρχουν ανθρωποι,καλο ειναι το κερδος οχι ομως επανω στην αξιοπρεπεια των αλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: