Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2007

Aποφασισαμε μεσω εορτων

Ολο εορτες αυτος ο μηνας,ολοι οι καλοι γιορταζουν και εμεις οι υπολοιποι ε οκ μας μενει ο χρονος που απομενει.
Εχει την γιορτη του και το μωρουλι μου γουτσου γουτσου και για αυτο μ'αρεσει πιο πολυ ο Δεκεμβρης.
Μεσα στις γιορτες λοιπον βρηκε η αγαπημενη μου μητερα να μου κανει ακομα μια φορα τα Χριστουγεννα ......Πασχα .
Αποφασισε λοιπον οτι δεν θελει πλεον να παιρνει τα φαρμακα της γιατι της φερνουν πικρα στο στομα ουχ παναγιτσα μου.
Και ρωταω την φαρμακοποιο εγω.....τι παθαινει οποιος δεν παιρνει αυτα τα γαμοφαρμακα?
Α ολα κι ολα λεει η φαρμακοποιος αυτα δεν γινονται,πρεπει να τα παιρνει και μαλιστα ακριβως στην ωρα τους,αλλοιως θα επιδεινωθει η κατασταση της και ισως γινει επιθετικη και πρεπει να κλειδωνεις και την πορτα σου.
Και πως να της τα δωσω με το ζορι?
Ωραια θα περασω και φετος,περισυ της εριχνα κατσαριδοκτονο φετος θα της ριχνω τα χαπια στο κεφαλι φτου και παλι φτου.
Αυτη η γυναικα το εχει ταμα καθε γιορτη να την κανει χαλια και καθε χαρα λυπη και αντε να βρω ακρη εγω τωρα.
Λες να παω απο παγοκοφτη?Μπα δεν εχω παγοκοφτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: