Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2007

Τι μενει

Αλλο ενα ομορφο Σαββατοκυριακο και ομορφες ειναι οι ημερες αυτες με καλη παρεα και βολτες.
Παραξενο με εμενα ειναι οτι εχω πληρη απωλεια της αισθησης της λεξης "συνηθεια"δηλαδη δεν με κουραζει ουτε βαριεμε να κανω σχεδον τα ιδια πραγματα καθε εβδομαδα.
Απλα θα ηθελα να εχω περισσοτερους κοινους φιλους με το μωρουλι μου γιατι θα ειχαμε καποια διαφορετικα πραγματα να κανουμε,και οκ ο κυκλος μας δεν με καλυπτει οσο θα ηθελα.
Παντως καλα ειναι και ετσι δεν μπορει επειδη εγω θελω κατι οτι πρεπει και να το εχω.
Τελευταια εβδομαδα πριν να αρχισει το εορταστικο ωραριο και η ταλαιπωρια στο μαγαζι που εργαζομαι,υπομονη θα περασει και αυτο.
Τι μενει τελικα απο ολα αυτα που ζουμε καθε μερα,μηνα,χρονια?
Πιστευω οτι εστω εναν καλο ανθρωπο αν γνωρισεις στην ζωη σου τοτε ειλικρινα αξιζε η προσπαθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: