Πέμπτη, Δεκεμβρίου 13, 2007

Tρεξιματα

Ενω ετοιμαζομαι με αγχος να ταξιδεψω στην Θεσσαλονικη και η κατασταση της μητερας μου δειχνει να χειροτερευει, οχι τοσο σωματικα αλλα εχει αποψεις που μου θυμιζουν κατι απο την περυσινη χρονια.
Εχει αρχισει να μαλωνει με τους υπολοιπους ιδιοκτητες της πολυκατοικιας και ειδικα με μια κυρια η οποια οπως πιστευει προσπαθει να ανοιξει το διαμερισμα μας με το κλειδι της.
Την βριζει και την καταριεται καθε ημερα και δυστυχως εγω οτι και να της πω δεν καταφερνω τιποτα.
Η δε αρνηση της για τα χαπια που περνει ειναι απιστευτη,λεει οτι της καινε το στομα και την γλωσσα και θελει να τα αλλαξει.
Αυτη η κατασταση μου δειχνει οτι μετα απο λιγους μηνες ησυχια σχετικη αρχιζει παλι η ιστορια να ξεφευγει απο καθε ελεγχο.
Δεν ξερω τι πρεπει να κανω και κυριως πως να την βοηθησω και αν μου πειτε παλι νοσοκομειο θα απαντησω οτι μονο σαν τελευταια λυση θα το σκεφτομουν.
Ολοι γνωριζετε την εμπειρια μου απο το Αγ.Ολγα και την νοσηλεια εκει και θα ειναι πλεον πολυ δυσκολο να αποφασισω να παει παλι σε καποιο τετοιο μερος.
Τρεξιματα λοιπον αντε να δω ποτε θα ησυχασω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: